משפט

ריקי מרטין שוב נתבע על תקיפה מינית: מי התובע?

אייקון הפופ הלטיני נתבע שוב, הפעם על "תקיפה מינית פוגענית". על פי סוכנות הידיעות AP נראה כי מדובר גם הפעם באותו התובע, אחיינו של הזמר, שהאשמותיו הקודמות בדבר גילוי עריות לא הוכחו במשפט. בינתיים הפך האחיין גם לנתבע בפינג-פונג המשפטי המתמשך, כשהזמר תבע אותו על 20 מיליון דולר בגין האשמות השווא הקודמות שלו
מערכת ice | 
ריקי מרטין (צילום פינטרסט)
ריקי מרטין נלחם בתביעה חדשה כנגדו בטענה ל"תקיפה מינית פוגענית ופראית" - פחות משבוע לאחר שהגיש תביעה של 20 מיליון דולר בגין האשמות קודמות מאחיינו. התלונה החדשה הוגשה ביום שישי בתחנת המשטרה בסן חואן, פורטו ריקו. למרות ששמו של האדם שהעלה את ההאשמות לא רשום, סוכנות הידיעות AP דיווחה כי זה היה אחיינו של מרטין, דניס ידיאל סאנצ'ז, שהגיש את התיק. וזו לא התביעה החדשה היחידה כנגד הזמר - מרטין עומד גם בפני תביעה נוספת של 3 מיליון דולר שהוגשה ביולי על ידי מנהלתו לשעבר רבקה דרוקר (עוד בהמשך).
"הטענות האלה הן פוגעניות מאוד ולחלוטין לא קשורות למציאות", אמר עורך הדין של מרטין, חוסה אנדראו-פואנטס, בהצהרה לניו יורק פוסט. "כשהאיש הזה העלה האשמות דומות בעבר, התיק המשפטי שלו נאלץ להידחות - לא מעט בגלל שהוא עצמו הודה בשבועה שריקי מרטין מעולם לא תקף אותו בשום צורה".
לאחר שזוכה בבית המשפט מהאשמות האחיין בחודש יולי השנה, לפני פחות משבוע הגיש כוכב הפופ הלטיני את תביעתו הנגדית נגד סאנצ'ז (ב-7 בספטמבר), שבה טען כי האשמותיו של אחיינו בגילוי עריות והתעללות מינית היו ניסיון "להתנקש" במוניטין של הזמר, על פי מסמכי בית המשפט שהגיעו לידי ה"פוסט". "עכשיו, לאחר שנתבע על כך שניסה לסחוט את מר מרטין, הוא מנסה להפיץ את השקרים שלו שוב", אמר אנדראו-פואנטס ל"פוסט". "הגיע הזמן שהתקשורת תפסיק לתת לאדם הבעייתי הזה את החמצן של הפרסום ותאפשר לו לקבל את העזרה שהוא כל כך זקוק לה".
התביעה הנגדית - שטוענת שההאשמות של סאנצ'ז עלו למרטין לפחות 10 מיליון דולר בחוזים ופרויקטים שבוטלו, ועוד 20 מיליון דולר בנזקים למוניטין שלו - הגיעה לאחר שבכוכב הפופ בן ה-50 הוטחו האשמות שהוא היה מעורב רומנטית עם סאנצ'ז, ולכאורה הטריד את הצעיר לאחר שמערכת היחסים ביניהם הסתיימה.
ביולי, אחיינו בן ה-21 של מרטין טען שהוא קורבן להתעללות במשפחה וגילוי עריות בלתי חוקי מידי מרטין, והשיג צו הרחקה נגד זמר "Livin' La Vida Loca". באותו זמן, עורך דינו של מרטין הכחיש את ההאשמות ה"מגעילות" וה"לא נכונות", ואמר שלמאשים יש "אתגרים בבריאות הנפש". בסופו של דבר, התיק נגד מרטין נמחק, אך סאנצ'ז לא עצר שם.
סאנצ'ז התפאר פעם בהיותו אחיינו של מרטין, כך נטען בתביעה - כלומר, לפני שהעלה טענות על גילוי עריות ואלימות במשפחה. בניירת, מרטין אמר שהוא ספג מתקפה של הודעות ישירות במשך ארבעה חודשים, כשלפעמים קיבל יותר מ-10 ביום. ההודעות, לדברי מרטין, נשלחו על ידי "אדם לא מזוהה", שגם הדליף את מספר הטלפון של הזמר באינסטגרם ויצר חשבונות פארודיה לאחד מילדיו של מרטין.
בשל ההאשמות של סאנצ'ז, מרטין - המצלם כעת את הסדרה הקרובה של Apple TV+ "Mrs. אמריקן פאי" עם לורה דרן, קריסטן וויג, אליסון ג'אני וקאיה גרבר - טוען כי הפסיד עסקאות של מיליוני דולרים, וכעת הוא דורש 20 מיליון דולר כפיצוי על הנזקים, ובנוסף על כך שהזמר מרגיש "לא בטוח" כעת בפורטו ריקו בשל הנזק לתדמיתו.
 
"זה היה כל כך כואב. זה היה הרסני עבורי, עבור המשפחה שלי, עבור החברים שלי, ולא הייתי מאחל את זה לאף אחד", אמר מרטין בחודש שעבר. "לאדם שטען לשטויות האלה, אני מאחל לו את הטוב ביותר והלוואי שהוא ימצא את העזרה כדי שיוכל להתחיל חיים חדשים מלאים באהבה ואמת ושמחה, והוא לא יפגע באף אחד אחר".
בינתיים, מרטין עומד בפני תביעה נוספת של 3 מיליון דולר שהוגשה ביולי על ידי מנהלתו לשעבר רבקה דרוקר, שטוענת שהיא חייבת עמלות שלא שולמו. התביעה שלה גם רמזה על "האשמה שעלולה לסיום קריירה" שהתרחשה בספטמבר 2020, אם כי מרטין "יצא ללא פגע והמשיך בתחייתו המקצועית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה