משפט

מארק צוקרברג מסתבך עם הונאות קריפטו: אלו החשדות

מארק צוקרברג ומטא נמצאים שוב תחת זכוכית המגדלת של ממשלת ארה"ב והפעם נשאלת השאלה האם מטא מבצעת פעולות מונעות לתפוצת הונאות קריפטו ברשתות שלה
מערכת ice | 
פייסבוק וההחלטה הדרמטית של רוסיה
נדמה כי הרשויות השונות בארה"ב פשוט לא מפסיקות לרדוף אחרי מקים פייסבוק, מארק צוקרברג, וכעת לא פחות משישה סנטורים דורשים מצוקרברג תשובות בנוגע לדרך שבה חברותיה של פלטפורמת מטא - פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם - מונעות (אם בכלל) הונאות הקשורות במטבעות קריפטו.
הסנטורים רוברט מנדז, שרוד בראון, אליזבת' וורן, דיאן פיינשטיין, ברנרד סנדרס וקורי בוקר שלחו בחמישי האחרון מכתב מפורט למנכ"ל ומקים Meta, מארק צוקרברג, בדרישה לפירוט מלא על אותן פעולות מניעה, וכתבו: "אנו מודאגים שמטא מספקת בסיס להתרבות של הונאות קריפטו, שגומרות נזק רב למשתמשים". 
לכך הוסיפו כי ידוע שהדבר מתרחש על פני כלל הזרועות של המדיה החברתית, אך ניכר כי אחוזים רבים מן המקרים מתרחשים או מתפתחים דווקא בוואטסאפ, באינסטגרם ובפייסבוק. 
הסנטורים שלחו לצוקרברג לא פחות משבע שאלות נוקבות בנושא ודורשים את התשובות לא יאוחר מה-24 לאוקטובר 2022. המכתב מכיל שאלות הדורשות לדרך שבה החברה מוצאת ומנטרלת הונאות כאלו וכיצד היא מלמדת, מזהירה ומסייעת למשתמשים שלה להימנע מהן. 
 
כמו כן, שאלות נשאלו על קיומו של מנגנון זיהוי של הפלטפורמה באשר להבדלים בין פרסומת קריפטו תקינה, לבין כזו שמהווה הונאה ומה הוא הסינון שמתבצע. יתרה מכך נשאל מהי רמת שיתוף הפעולה של החברה עם רשויות החוק במטרה לאתר את הנוכלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה