משפט

פצע בן 50 - גרמניה תציע פיצויים מוגדלים למשפחות חללי מינכן

רמניה מתכוונת להציע פיצויים מוגדלים לכ-20 קרובי משפחה של 11 הנרצחים בטבח מינכן שאירע ב-1972. בגרמניה מקווים שהצעה זו תשכנע את המשפחות להגיע לטקס לציון 50 שנה לטבח
מערכת ice | 
גרמניה תציע פיצויים (צילום pixabay, unsplash)
ממשלת גרמניה תציע פיצויים מוגדלים למשפחות 11 הספורטאים הישראלים שנרצחו באולימפיאדת מינכן בשנת 1972. כך לפי דיווח של דב גיל־הר בכאן 11. ההצעה אמורה לשכנע את המשפחות להגיע לטקס שייערך בשבוע הבא לציון 50 שנה לטבח לאחר שהמשפחות דחו את ההצעה המקורית: 5.5 מיליון אירו שיחלקו בין 20 שארים של הספורטאים. הצעה אותה כינו המשפחות "משפילה". 
מחר אמורים להפגש פעם נוספת עורכי הדין של הצדדים וכנראה בפגישה זו תעלה ההצעה המוגדלת. נכון לכרגע, המשפחות הודיעו שלא יגיעו לטקס בשבוע הבא. אינה רומנו, אלמנתו של יוסף, אחד מהספורטאים שנרצחו במינכן, אמרה לכאן 11: "כשממשלת גרמניה שחררה כעבור חודשיים את שלושת המחבלים שהיו אחראים לטבח, היא שילמה להם תשעה מיליון אירו. לא נסתפק בפחות". 
 
מנגד, שגריר גרמניה בישראל, סטפן זייברט, אמר בראיון ששודר הערב כי יש לקחת בחשבון "אירועי טרור אחרים שהתרחשו בתוך גרמניה ולפיצויים ששילמו באותם מקרים. זו המסגרת והמידתיות עליהן אנחנו מנסים להסתכל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה