משפט

"כפה עליי יחסי מין והכריח אותי לצפות איתו בפורנו"

אשה תבעה את בעלה לשעבר לאחר שהתעלל בה מינית והכה אותה ליד הילדים במשך שנים. בית משפט השלום בקריית שמונה פסק שהבעל יפצה אותה ב-175 אלף שקל 
מערכת ice | 
תביעה (צילום shutterstock)
תושבת הצפון הגישה לאחרונה תביעה נגד בעלה לשעבר בטענה שהפך אותה לשפחת מין במשך שנים. בכתב התביעה, שהוגש לבית המשפט לשלום בקריית שמונה, נכתב שהבעל כפה על אשתו לשעבר לקיים יחסי מין, והכריח אותה לצפות בפורנו. בנוסף נכתב שהיכה אותה ליד הילדים בתדירות גבוהה ואף גרם לה לפריצת דיסק.
הזוג היה נשוי במשך 36 שנים ונולדו לו שלושה ילדים. לדברי המתלוננת, היחס האלים של בעלה התחיל מיד לאחר הולדת הבת הבכורה. בתחילה האשים אותה שהיא בוגדת בו, ואז התעלל בה כלכלית ונפשית עד שפיתחה מחשבות אובדניות. באותו הזמן האשה שיתפה רק את הקרובים לה בהתעללות אבל לא התלוננה במשטרה מחשש שיהרוג אותה.
  
בתביעה שהגישה, האשה דרשה לחייב את בעלה לפצות אותה על הוצאת לשון הרע ועל הנזקים הגופניים והנפשיים שגרמו לה בסכום של 1.1 מיליון שקל. בכתב ההגנה, הבעל לשעבר הכחיש מכל וכל את ההאשמות נגדו וטען: "היא העלילה נגדי עלילות, לא נקטתי כלפי אשתי לשעבר בשום אלימות". בפסק הדין השופט קבע שאכן היתה אלימות מצד הבעל, וקבע שיפצה אותה בסכום של 175,000 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה