משפט

שילב נאלצת להתקפל: זה המוצר שתהיה חייבת למכור בהנחה

לאחר התביעה הייצוגית נגדה, הרשת הגיעה להסכמות לפיהן לא תמכור כיסאות שיוצרו לפני יותר משנה וחצי מלבד בסניפי העודפים מבלי להוריד במחיר, כמו כן תעניק עוד 30 שקלים לכל רוכש
מערכת ice | 
ילדים (צילום freepik)
שנה חלפה מאז הבקשה לתביעה ייצוגית נגד רשת 'שילב', בשל העובדה שהיא מוכרת כיסאות בטיחות לילדים לכאורה שניתן להשתמש בהם לזמן מוגבל ממועד הייצור, מבלי שפורסם מועד ייצור הכסא. כעת, הרשת הגיעה להסכמות לגבי הפשרה בנושא.
על פי ynet, שילב התחייבה שהיא לא תמכור ללקוחות הרשת בסניפים השונים כיסאות בטיחות, סלקל ובוסטר שמועד ייצורם לא יעלה על 18 חודשים, אלא רק בסניפי העודפים של הרשת, אז יצוין מועד הייצור וכן בתווית המחיר הסכום יהיה מופחת.

אבל זה לא הכל. מעבר לכך, שילב גם תעניק הנחה בת 30 שקלים עבור כל מתקן שכזה (כיסאות בטיחות, סלקל ובוסטר) שיירכש, וזאת עד לשווי כולל של 120 אלף שקל.  השופטת עידית ברקוביץ אישרה בשבוע שעבר את הסתלקות הרשת מבקשת האישור והורתה על מחיקתו. 
אגב, לאחר שהגיעו הצדדים להסכמות שקיבלו את אישור בית משפט, אזי תביעתה האישית של המבקשת נדחתה והיא תקבל פיצוי בגובה של 4,000 שקל בסך הכל ולעורך דינה נפסק שכר טירחה של 28 אלף שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה