משפט

מחריד: שרידי הגופות שנמצאו במזוודות שייכים לשני ילדים קטנים

אחרי שהמשפחה מניו זילנד קנתה מזוודות במכירה פומבית וגילתה שיש בהן שרידים של גופות, המשטרה בדקה ומצאה כי הגופות שייכות לשני ילדים בני 5 עד 10 שמתו כבר לפני מספר שנים
מערכת ice | 
שדה תעופה (צילום freepik)
משפחה ניו זילנדית תכננה לצאת לחופשה משפחתית. לכבוד כך, הם רכשו במכירה פומבית מזוודות שישמשו אותם. בתוך זמן קצר הם גילו שהרכישה הפכה לסיוט של ממש כאשר הם מצאו שרידים של גופות בני אדם בפנים.
היום (חמישי) משטרת ניו זילנד, שבדקה את המזוודות של בני המשפחה, גילתה שחלקי הגופות שייכים לשני ילדים, שעל פי הערכות הם בני 5 עד 10, וכי השניים מתו ככל הנראה כבר לפני כמה שנים.
גילוי שרידי האדם במזוודות עורר בימים האחרונים סערה בניו זילנד, ועד כה לא היה ברור לכמה גופות שייכים השרידים הללו. המשטרה פתחה בחקירה בחשד להריגה או לרצח, אך במסיבת עיתונאים שערך היום הבלש המקומי טופליאו ואאלואה הוא לא ציין מהו החשד המדויק שנבדק.
 
כעת, המשטרה עורכת בדיקות DNA לשרידים על מנת לקבוע מי היו אותם ילדים, שגם את מינם לא ציין. הוא הדגיש כי למרות שלחוקרים יש "כיוונים טובים", מדובר בחקירה סבוכה למדי – במיוחד לנוכח העובדה שעברו כבר כמה שנים מאז מות הילדים, ושאלות רבות נותרו לא-פתורות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה