תיירות

סיוט: רכשו מזוודות לחופשה - ומצאו בהן שרידים של גופות

משפחה ניו זילנדית תכננה לצאת לחופשה ורכשה מזוודות במכירה פומבי. כשפרקו אותן, גילו שיש שרידי גופות של בני אדם: "אני לא יודע בגופות של כמה אנשים מדובר". בלש במשטרה טען:  "דיירי הכתובת אינם חשודים כמעורבים באירוע"
מערכת ice | 
שדה תעופה (צילום freepik)
משפחה ניו זילנדית תכננה לצאת לחופשה משפחתית. לכבוד כך, הם רכשו במכירה פומבית מזוודות שישמשו אותם. בתוך זמן קצר הם גילו שהרכישה הפכה לסיוט של ממש כאשר הם מצאו שרידים של גופות בני אדם בפנים.
הם מיד פנו למשטרה שפתחה בחקירת האירוע בחשד לרצח. המשטרה דיווחה אמש (שלישי) שהיא מנסה לזהות את השרידים האנושיים, אחרי שאחד מבני המשפחה אמר: "אני לא יודע בגופות של כמה אנשים מדובר".
על פי הערכות, המשפחה לא הייתה מעורבת באירוע. בתקשורת בניו זילנד דווח כי "הם גילו את התגלית הזוועתית רק לאחר שפרקו את החפצים שנרכשו בביתם". על פי כמה שכנים של בני המשפחה, בסוף השבוע נדף "ריח נוראי" מהבית, עוד לפני שהמשטרה הגיעה לזירה.
גורמים במשטרה אמרו כי סדר העדיפויות שלהם כרגע הוא "לאשר את זיהוי הגופות, כדי שיהיה אפשר לקבוע את כלל הנסיבות שהובילו לכך". במשטרה הוסיפו כי "בהתחשב באופי הגילוי, ייקח זמן עד שהקרובים ידעו על האירוע".
 
המשטרה עדיין לא אישרה כמה גופות נמצאו וכיצד הגיעו לכתובת בדרום אוקלנד. אחד מהבלשים סיפר: "אנו מעריכים שיש עניין ציבורי משמעותי במה שהתרחש, עם זאת, לאור אופי התגלית, יש עדיין מספר חקירות שצריך לבצע. דיירי הכתובת אינם חשודים כמעורבים באירוע. בהתחשב בחקירת הרצח, זרימת המידע לזירה הציבורית באמצעות התקשורת צריכה להיות מדויקת ואחראית".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה