משפט

בית המשפט המחוזי החליט: הדיונים במשפט נתניהו ידחו

אחרי בקשת הפרקליטות לדחות שוב את  העברת החומרים מהפלאפון הנייד של אילן ישועה להגנה, בית המשפט המחוזי אישר והדיונים ידחו בשבועיים נוספים
אביחי דלאל |  1
הסנגורים במשפט נתניהו (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
סערה סביב העברת החומרים מהפלאפון הנייד של מנכ"ל וואלה לשעבר והעד במשפט האלפים של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. בית המשפט המחוזי החליט היום (שני) לאשר לפרקליטות הארכה של שבועיים בהעברת החומרים. 
כזכור, אתמול בפרקליטות ביקשו שוב הארכה כשלטענת הפרקליטות החומרים רבים ומורכבים ולכן קיימת אי העמידה בזמנים דבר שמוביל את העברת הדיונים. הסנגורים של בנימין נתניהו והזוג אלוביץ' תקפו כי עצם הבקשה רק מבהירה את כמות החומרים שהיתה אמורה לעבור אליהם מלכתחילה ולא הועברה, למרות הטענות נגד הפרקליטות, הסנגורים מסכימים לבקשת הפרקליטות: "מציעים שאף יינתן לה פרק זמן נוסף כדי שתוכל להשלים את איתור חומר החקירה באופן מלא וגם לשקול את משמעויותיו. מושכלות יסוד של הפעלת שיקול דעת מחייבים שמרגע שגולה, גם למאשימה, חומר חקירה רלוונטי, היא תשקול את השלכותיו על עמדותיה ותפיסותיה בתיק. קשה להלום מקרה מובהק מענייננו בו מזדקרת החובה לדחוק שיקולי יעילות, סדרי דין ודיון מפני עמידה דקדקנית על ערך גילוי האמת".
הבוקר כאמור, בית המשפט המחוזי אישר את הארכה עד ל-11 ביולי, והדיון ייתחדש
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שופטים שפוטים של הפרקליטות
    מולי ברגר 07/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל בקשת דחייה שהתביעה מבקשת מקבלת אישור מיידי. כל בקשת דחייה שההגנה מבקשת נדחית כלאמר יד ובזלזול. כך מתנהל המשפט הכי חשוב בישראל. השופטים עובדים אצל הפרקליטות וכל היום עסוקים בלתקן ולהחליק את הפשלות של התביעה. באופן אמיתי, בית משפט שקיבל פעם שנייה בקשת דחייה המצביעה באותו עניין היה צריך לקבוע כי הדיונים נדחים עד להודעה חדשה. גם הזמן של בית המשפט יקר!! מי יוליך את הבושה? האזרח הקטן מביט משפשף עיניו ולא מאמין שכל פועלת מערכת המשפט בישראל.
    סגור