משפט

ענקית המוזיקה חוטפת תביעת ענק: תשלם פיצויים ב-200 מיליון דולר?

ענקית המוזיקה יוניברסל מיוזיק גרופ (UMG), מסתבכת עם תביעת ענק שהגישה נגדה הלהקה לימפ ביזקיט על סך של 200 מיליון דולר, זאת בטענה כי היא חייבת להם את הסכום המדובר בטענה שלא קיבלו תמלוגים במשך שנים. בנוסף, הלהקה מקווה שעוד להקות וזמרים יתבעו כעת את החברה באותו נושא
מערכת ice | 
הופעה (צילום shutterstock)
ענקית המוזיקה יוניברסל מיוזיק גרופ (UMG), מסתבכת עם תביעת ענק שהגישה נגדה אתמול (שלישי) הלהקה לימפ ביזקיט על סך של 200 מיליון דולר, זאת בטענה כי החברה חייבת להם את הסכום המדובר בטענה שלא קיבלו תמלוגים במשך שנים.
על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, הלהקה לימפ ביזקיט שבראשותה עומד הסולן פרד דרסט, הגישה את התביעה לבית המשפט המרכזי של לוס אנג'לס, ארצות הברית, שם ביקשה 200 מיליון דולר בתמלוגים שלא שולמו. עוד טענה החברה כי הסכום אף עשוי לגדול לאחר גילוי כלל המסמכים.
בכתב התביעה שנחשף על ידי התקשורת המקומית נכתב בין היתר כי "התובעים גילו כי לא רק שיוניברסל מעולם לא התכוונה לשלם להם, אלא שהיא עיצבה ויישמה תוכנה ומערכות תמלוגים שעוצבו במכוון כדי להסתיר את התמלוגים של האמנים החתומים אצלה מתוך מטרה לשמור את הרווחים לעצמה". 
מנגד, יוניברסל מיוזיק גרופ טוענת כי היא סיפקה ללהקה סכומים שמוערכים במיוליוני דולרים למימון הקלטות חדשות, אך מנגד הלהקה טוענת כי יוניברסל לא העבירה לידיהם תשלומי תמלוגים. עוד טענו בלהקה כי בזכות התביעה שלהם, עוד ועוד אמנים יתבעו את חברת יוניברסל מיוזיק גרופ בנוגע לאי תשלום תמלוגים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה