דיגיטל וטק

טיקטוק בהחלטה דרמטית: השירים של טיילור סוויפט ודרייק יוסרו?

דרמה בטיקטוק: השירים של טיילור סוויפט, דרויק, אוליבירה רודריגו ועוד רבים וטובים בדרך להעלם מהפלטפורמה, זאת לאחר שההסכם של החברה עם Universal Music Group, שמייצגת את הזמרים, תפוג, ונכון לרגע זה החברה מסרבת לחתום על עסקה חדשה מול הפלטפורמה בטענה שהיא מציעה לה פחות כסף מהמתחרות
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
דרמה בטיקטוק: השירים של טיילור סוויפט, דרויק, אוליבירה רודריגו ועוד רבים וטובים בדרך להעלם מחר (רביעי) מהפלטפורמה, זאת לאחר שההסכם של החברה עם Universal Music Group, שמייצגת את הזמרים, תפוג, ונכון לרגע זה החברה מסרבת לחתום על עסקה חדשה מול הפלטפורמה.
על פי הערכות, לא פחות מ-1.5 מיליארד שירים שעולים בחודש אחד ברשת החברתית מגיעים מאמנים שחתומים על Universal Music Group, מה שיהווה מכה קשה לטיקטוק. נוסף על כך, החברה טוענת כי טיקטוק לא משלמת לאמנים עצמם על זכויות השירים, ודורשת ממנה לשלם להם פיצויים על הזכויות.
בהצהרה שיצאה  Universal Music Group, היא טענה כי טיקטוק "הציעה לשלם לאמנים שמיוצגים אצלה סכום נמוך יותר ממה שהיא משלמת לחברה מקבילה". נוסף על כך, החברה האשימה את טיקטוק בכך שהיא מונעת "מתאוות בצע", שלטענתם היא "מעל האינטרסים של האמנים וכותבי השירים". כעת, המשא ומתן בין שתי החברות נמשך על רקע חילופי האשמות הדדיים, ויהי מעניין מאוד לראות אם יהיו שינויים, או שהשירים של הזמרים צאכן יוסרו מהפלטפורמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה