משפט

המשטרה חושפת: צו סגירה למסעדה במרכז שסיכנה את הציבור

במסגרת המאבק המשטרתי כנד עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים. מפקד מחוז מרכז ניצב יאיר חצרוני, חתם היום על צו סגירה למשך 10 ימים למסעדה ברחובות שהעסיקה שוהה בלתי חוקי פלסטיני מאיו"ש
מערכת ice | 
צו סגירה למסעדה ברחובות (צילום דוברות משטרת ישראל)
משטרת ישראל, מגבירה את המאבק נגד נוכחות שוהים בלתי חוקיים בשטחי ישראל. במסגרת האכיפה המשטרתית הממוקדת כנגד עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, העלולים לסייע בהוצאה לפועל של פח"ע, מבצעים השוטרים בקרות קפדניות בבתי עסק בגזרת המחוז ובצירים.
בתוך כך, שוטרי תחנת רחובות חשפו במסעדה בעיר, תושב איו״ש שעבד במקום ללא אישור שהיה בארץ, לצד פתיחת הליך פלילי כנגד בעל המקום. כאמור, מפקד מחוז מרכז ניצב יאיר חצרוני, חתם היום (שני) על צו סגירה לבית העסק לפרק זמן ראשוני של עשרה ימים.
משטרת ישראל, התייחסה לפרשה ומסרה בתגובה שאם זה בעתות מלחמה ואם זה בימים שבשגרה, היא תמשיך גלות אפס סובלנות כנגד מי שמפר את החוק ומבצע עבירות לדוגמת העסקה, הלנה והסעת שוהים בלתי חוקיים וכיוצא מכך עלולים לסכן ואף לפגוע בביטחונם של אזרחים חפים מפשע. 
בהודעה שמסרה היום דוברות משטרת ישראל, הודגש גם כי: "נמשיך לפעול בנחישות כנגד כלל המעורבים במקרים הללו בדגש על עבירות הסעה, הלנה והעסקתם של שוהים בלתי חוקיים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה