משפט

רשות המסים מורידה רכבים מהכביש: תושבי העיר הזו משלמים ביוקר

בפעילות שהתמקדה בסרבני מס בשפרעם, אעבלין וכבול , שצברו חובות  בהיקף כולל של כ-8 מיליון שקל, נתפסו ועוקלו 6 רכבים, חלקם רכבי יוקרה, כנגד חובות למס הכנסה, מע"מ ומיסוי מקרקעין
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
במסגרת פעילות משותפת של יחידת האכיפה הצפונית של רשות המסים (הוצל״פ חיפה) ושוטרי המחוז הצפוני במשטרת ישראל בוצעה הלילה פעילות לאיתור סרבני מס, לא פחות מ-6 כלי רכב עוקלו לבעלי חובות מס בסכום של מיליוני שקלעם בערי הצפון.
הפעילות התמקדה בסרבני מס בשפרעם, אעבלין וכבול , שצברו חובות  בהיקף כולל של כ-8 מיליון שקל. במסגרת הפעילות נתפסו ועוקלו 6 רכבים, חלקם רכבי יוקרה, כנגד חובות למס הכנסה, מע"מ ומיסוי מקרקעין.

משטרת ישראל ורשות המסים ימשיכו במאבקם כנגד פעילות בלתי חוקית לרבות פעילות בתחום הפשיעה הכלכלית, רק לאחרונה נערכו מבצעים דומים בכמה ערים בצפון, בדגש על המגזר הערבי ועוקלו רכבים בעשרות מיליוני שקלים.
רק לאחרונה, בשורה חשובה לבעלי עסקים שנפגעו כלכלית כתוצאה ממלחמת חרבות ברזל ובקשתם לפיצוי נדחתה על ידי רשות המסים: ניתן להגיש ערעור על ההחלטה לבית הדין לעררים במשרד המשפטים.
בית הדין לעררים של משרד המשפטים, שהוקם בתקופת הקורונה כדי לשמש ערכאת ערר על החלטות רשות המסים בבקשות למענקי סיוע מהמדינה בגין אובדן הכנסות כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה, החל לאחרונה לדון בתיקי ערר של עסקים בינוניים וקטנים אשר נפגעו כלכלית כתוצאה ממלחמת חרבות ברזל, אולם פנייתם לקבלת פיצוי מרשות המיסים נתקלה בסירוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה