משפט

תגובות להמלצה נגד אייל גולן: "אכיפה בררנית על סטרואידים"

הידיעה על המלצת פרקליט המדינה, עמית איסמן, להעמיד את אייל גולן לדין בחשד להסתה, עוררה סערה גדולה ברשת. "מחומר החקירה נגד אייל גולן עולה שהוא מזרחי", צייץ ינון מגל. "אם תיפתח חקירה נגד כל מי שאמר למחוק את עזה, צריך להכין אזיקים לחצי מדינה" הגיב עיתונאי חדשות 12 אילן לוקאץ. עוד תגובות בפנים

מערכת ice |  11
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוןץ 24)
עמית איסמן המליץ ליועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, לפתוח בחקירה פלילית נגד הזמר אייל גולן על רקע אמירות שלו בסמוך לטבח השבעה באוקטובר. גולן, שהופיע אז מול חיילים בשטחי הכינוס קרא בהופעות: "למחוק את עזה", ו"לא להשאיר שם בן אדם אחד".
קולות שונים שהגיבו לידיעה הטרייה, ביקרו את הצביעות לכאורה של איסמן והאשימו אותו באכיפה בררנית וגזענות. איש התקשורת ומגיש הפטריוטים, ינון מגל כתב על ההחלטה: "מחומר החקירה נגד אייל גולן עולה שהוא מזרחי".

ינון מגל 
אושיית הרשת יבגני זרובינסקי תהה מדוע איסמן הסתפק באייל גולן והביא ציטוט של העיתונאי ירון לונדון מה-13 באוקטובר, ימים לאחר המתקפה: "יש לשטח את עזה, גם במחיר של פגיעה בחפים מפשע".
צייצנים נוספים הופתעו מהתבטאויות דומות לאלו של גולן שלא זכו להתייחסותו של אייסמן, ביניהם אלו של העיתונאים בן כספית ואלמוג בוקר שקרא: "להשמיד את חמאס! למחוק את עזה".
עיתונאי גלובס ואושיית הרשת, עידן ארץ, הפנה אצבע מאשימה כלפי הפרקליטות: "למה גם בפרקליטות בוחרים את הגבעות הכי מטומטמות למות עליהן?".
בין המגיבים, צייצנים המזדהים כמתנגדי הממשלה והרפורמה המשפטית שטענו כי הצעד של איסמן רק ישמש את תומכי ההפיכה המשפטית. מנגד, רבים הביעו תמיכה בזמר וטענו ש"העם עם הגולן".
איש התקשורת שניאור ובר הוסיף כי החלטת איסמן היא אכיפה בררנית על סטרואידים. "אם אייל גולן יעמוד לדין, הוא ייכנס עם מיליוני אזרחים בישראל שאמרו את המשפט הזה".
חברת הכנסת טלי גוטליב פרסמה פוסט ברשת X בו טענה נגד איסמן ש"העלה בחכתו" את גולן. "אין פלא שהעזתים לועגים לנו".
גם ח"כ אחמד טיבי הביע פליאה על ההמלצה לגבי גולן "הגזען" כדברו, וביקש להפנות אצבע מאשימה גם לאלוף (במיל') גיורא איילנד שקרא להרעיב את עזה לדברי טיבי.
יו"ר סיעת עוצמה יהודית חה"כ יצחק קרויזר התייחס אף הוא לפרסומים על החלטת איסמן: "אני בעיקר מרחם על עמית איסמן על תפקידו הראשי כסנגור השטן של גדולי צוררינו. הפעם איסמן בוחר להקריב על מזבח ההתרפסות לבית המשפט האנטישמי בהאג את צמד הזמרים אייל גולן וקובי פרץ.  אמירותיהם של צמד הזמרים המזרחיים אמנם נשמעו פעמים רבות גם על ידי ידוענים כירון לונדון ובן כספית ואף על ידי תושבי הקיבוצים בעוטף, נשיא המדינה הרצוג וחבר הכנסת רם בן ברק. אבל ברשלנותם הפושעת, גולן ופרץ חוטאים כפליים בעצם מוצאם הפרימיטיבי, רחמנא ליצלן ושיוכם לשבט הלא נכון. אך אל לנו לטעות! גם איסמן מוכיח שגם במקרה שלו מדובר באחד מגדולי 'שוטי הכפר' בארצנו, שאלמלא כן היה מתייעץ קודם עם מורו רבו השופט אהרון ברק שהיה מסביר לו שכל ניסיונותיו הנואשים לרצות את הפריצים בהאג, נידונו לכישלון חרוץ. כן, גם אותו ברק שלאורך עשורים רבים סיפר לנו על קשריו הענפים בטרקליני בתי המשפט הבין לאומיים, הבין במהרה שכל אלה לא יעמדו לזכותו כשיעמוד כסנגור העם היהודי אל מול גדולי שונאינו בבית המשפט בהאג".
עיתונאי חדשות 12, אילן לוקאץ' פרסם פוסט לפיו הוא האחרון שיגן על "החלאה אייל גולן", היות ושמע את עדויות המתלוננות נגדו בפרשת "משחקי חברה", "אבל אם תיפתח חקירה נגד כל מי שאמר למחוק את עזה. צריך להכין אזיקים לחצי מדינה", סיכם.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    למה פרקליט המדינה לא נענש על המחדלים שלו?
    עמית 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יכול להיות שפקידים מנהלים פה את המדינה עושים מה שבא להם בלי לתת את הדין על המחדלים שלהם
    סגור
  • 10.
    הפרקליטות זחוחה על לוע של הר געש.
    מיכאל 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש צורך שהפרקליטות תיבחר בבחירות. מנותקת.
    סגור
  • 9.
    וואט דה פאק????????????????????
    אנדר וויגין 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואט דה הל???????????????????????
    סגור
  • 8.
    סטירת לחי למתנגדי הרפורמה
    דניאלי 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כמה ניסינו להגן על הפרקליטות, כמה צעקנו בהפגנות, כמה התנגדנו לאלו שתמכו ברפומה המשפטית, ואז הגיע האדיוט הזה והורס הכל ????
    סגור
  • 7.
    הזוי
    אזרח ותיק 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השלב הבא, כל מי שעזר/השתתף בתיכנון ובביצוע, יחקר/ישפט/יענש על שיטוח עזה. ובא לציון גואל. מופרעים נמאסתם, לכו...לכו...
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    פשוט הזייה מקוממת (ל"ת)
    עקיבא 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    מתנפלים על ילידי מזרח לא מעורבבים
    מדינת KKK 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה אסון כבר מבית 2
    סגור
  • 4.
    רק שיעיז
    כולנו עם גולן 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    נראה אותו מעיז לחקור את אייל גולן
    סגור
  • 3.
    איסמן/גולן
    חניבעל 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מה עובר על האנשים איסמן תעצור את כל אלה שאמרו למחוק את עזה זה מיליונים לא יותר קל לעצור אותך לעומת מיליונים דייי עם ההפקרות של הפרקליטות במדינה עברו את הגבול גם המלך הוא סתם קאקר אתם לא אלים .אתם תמותו כמו כל בני האדם והתולעים יאכלו אתכם כמו כולם השאלה מה אתם תקחו איתכם לעולם הבא וזה בטח לא מצוות ומעשים טובים.כי השנאה שלגם ליהודים עוברת גבולות.
    סגור
  • 2.
    עד מתי
    עוזי 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אולי מישהו עכשיו יבין למה צריך רפורמה משפטית כי אהוד ברק עדיין לא בכלא , אנשי קפלן עדיין לא בכלא , לפיד בלי אזיקון ורק אייל גולן צריך להעמיד אותו לדין בדיחה בבחירות הבאות חייבים 80 מנדטים לימין פשוט למחוק את הערב רב שבתוכנו את שופטי בגץ לשים שופטי תעבורה ברק אמר לעשות מרי אזרחי , השמאל יגרום למלחמת אזרחים
    סגור
  • 1.
    נדרש שינוי
    מיקי 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כל המערכת פועלתבצורה הכי מזיקה למדינה. צריך שינויי חקיקה שיגבילו את המערכת ויכופפו אותה לצורכי מדינת ישראל ולא לנזק למדינה. איך אנשים עם IQ גבוה יכולעם להיות כל כך טיפשים ומצד שני לקחת לעצמם סמכויות מעבר לחוקים הקיימים ולהוריד את המדינה ''אבל שאולה''.
    סגור