ויראלי

גרושתו של אייל גולן חושפת לראשונה: "שום דבר לא היה מהר"

גרינברג נשאלה על ידי העוקבים: "איך את מצליחה להתגבר כל כך מהר על פרידה? ולא שואלת את זה ברע". על כך היא בחרה להשיב: "אין פה עניין של מהר או לא מהר, אני מאז ומתמד פעלתי בדרך של לא לעשות צעד אחד שאני לא שלמה איתו"
מערכת ice |  4
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
לאחר מערכת יחסים בעלת הרבה עליות ומורדות דניאל גרינברג ואייל גולן החליטו לפרק את החבילה באופן רשמי בתחילת חודש יוני של השנה (2024). ולאחר נחשף שדניאל גרינברג בזוגיות חדשה, אייל גולן החליט לשחרר שיר חדש עם שם שמרמז על מצבו לאחר הפרידה. אבל מה היא חושבת בעצמה על הפרידה ממנו?
גרינברג נשאלה על ידי העוקבים: "איך את מצליחה להתגבר כל כך מהר על פרידה? ולא שואלת את זה ברע". על כך היא בחרה להשיב: "אין פה עניין של מהר או לא מהר, אני מאז ומתמד פעלתי בדרך של לא לעשות צעד אחד שאני לא שלמה איתו".

היא המשיכה והסבירה לאותה עוקבת סקרנית: "אני מגיעה להחלטות שלי תוך כדי ספיגה והבנה כדי שלאחר מכן לא ארגיש ואהיה יותר חזקה מול המצב החדש. שום דבר לא היה מהר, לא פעם ראשונה ולא בפעם השנייה".
לסיום היא ניסתה להסביר: "אהבה זה דבר מורכב, כי יש ראש ויש לב, אצל הראש יותר חזק מהלב. וכל העניין של הרצוי והמצוי תופס אצלי מקום מאוד חזק בחיים". היא גם נשאלה על החבר החדש ובחרה לענות בשיר של שרית חדד: "אני יודעת שכולם חושבים שאני קצת משוגעת"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ממש מסובך
    לני 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים שיטחיים
    סגור
  • 3.
    חבל
    מור 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל גולן , הכי מתאים תנסי שוב דניאל
    סגור
  • 2.
    דניאל גרינברג
    רונית 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שכל פשוט מאוד
    סגור
  • 1.
    את לא רק משוגעת, את בעיקר טפשה. (ל"ת)
    מיקי 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור