משפט

רבע מיליון שקל מוחבאים ברכב: ארגון הפשיעה נתפס על חם

על פי המשטרה, במהלך הפעילות זיהו השוטרים שני חשודים המעבירים בינהם חפצים ולאחר שהכוחות נפרסו מסביב למקום, נעצרו השניים וברשותו של אחד מהם, תושב ואדי סלאמה (21), אותרו מספר רב של מעטפות ובהן מעל 222 אלף ש"ח במזומן
מערכת ice | 
כסף (צילום shutterstock)
ביום שישי האחרון בשעות הלילה, קיימו שוטרי המחוז הצפוני יחד עם לוחמי משמר הגבול פעילות משולבת כנגד מחוללי פשיעה מהיישוב טובא זנגריה. במהלך הסיור, 222 אלף שקל במזומן אותרו ברכבו של אדם המזוהה עם ארגון פשיעה במהלך פעילות של שוטרי המחוז הצפוני ולוחמי משמר הגבול.
על פי המשטרה, במהלך הפעילות זיהו השוטרים שני חשודים המעבירים בינהם חפצים ולאחר שהכוחות נפרסו מסביב למקום, נעצרו השניים וברשותו של אחד מהם, תושב ואדי סלאמה (21), אותרו מספר רב של מעטפות ובהן מעל 222 אלף ש"ח במזומן.

בחלק אחר של הפעילות התמקדו הכוחות באכיפה כנגד רכבי שטח ואופנועים לאחר שבמספר אירועים פליליים במקום הייתה מעורבות של כלי רכב מסוגים אלה. בסיכום הפעילות נתפסו לצורך השבתה מספר אופנועים, רכבי שטח וטרקטורונים.
משטרת מחוז צפון מקיימת פעילות ענפה במאבק בפשיעה האלימה. הפעילות מבוצעת בכל המישורים מסיכול הברחות וסחר בכלי נשק, דרך פעילות סמויה לסיכול פעילות עבריינית טרם ביצועה ועד תגובה מהירה לכל אירוע אלימות באמצעות נוכחות ופעילות מתמדת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה