בארץ

מתיחות שיא בצפון: הרוג מפגיעת רקטה בקיבוץ הגושרים | כל הפרטים

גבן בשנות ה-30 לחייו נהרג בעקבות פגיעה ישירה של רקטה שנפלה בקיבוץ הגושרים שבגליל העליון. לאחר שחובשים ופרמדיקים של מד"א איתרו את הקורבן אשר נפצע מהרסיסים של הרקטה, אלו החלו להעניק לו טיפול רפואי אך לבסוף נקבע מותו

מערכת ice | 
ניידת מד"א (צילום באדיבות מד"א)
בעקבות פגיעה ישירה של רקטה שנפלה בקיבוץ הגושרים שבגליל העליון, צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו של גבר בשנות ה-30 לחייו אשר שהה באזור. לאחר שחובשים ופרמדיקים של מד"א איתרו את הקורבן אשר נפצע מהרסיסים של הרקטה, אלו החלו להעניק לו טיפול רפואי אך נקבע מותו. 
לצד זאת, צה"ל הודיע כי 10 שיגורים זוהו משטח לבנון, כאשר מרביתם יורטו. עוד דווח כי נרשמו נפילות נוספות באזור הקיבוץ, כאשר שתיים מהן אותרו בתחומי קיבוץ הגושרים. בעקבות ההסלמה באזור הצפון, משטרת המחוז הצפוני החלה לבודד את זירת הנפילה ולאתר שרידים נוספים. 
כזכור, מוקדם יותר היום (שלישי), מטוסי קרב תקפו תשתית טרור של ארגון חיזבאללה במרחב ג'בשית שבדרום לבנון. לאחר הירי שכוון לאזור הצפון, החל צה"ל לתקוף את מקורות הירי וחיזבאללה, אשר קיבל אחריות על הירי, הכריז כי מדובר בנקמה על התקיפה בכפר ג'בשית. 
על רקע המתיחות הגוברת באזור הצפון, מצאו 12 ילדים את מותם בשבת האחרונה. על פי דובר צה"ל, חיזבאללה שיגר רקטה מסוג פאלק 1, מתוצרת איראן ובעלת ראש נפץ של 50 ק"ג אשר נפלה במגרש הכדורגל במג'דל שמס, בו שיחקו הילדים. עוד דווח, כי באסון במג'דל שמס נפצעו 37 בני אדם.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה