ויראלי

אביב גפן לאחר האסון: "אנגלית רהוטה וכריזמה לא תחזיר אותם"

אביב גפן, השוהה בימים אלה באוסטרליה עם שני בניו, הגיב לאסון הכבד במג'דל שמס, תוך שהתייחס לנאומו של נתניהו בקונגרס האמריקאי. "די להפקיר את הצפון", כתב. עדן זקן הגיבה בזעזוע: "אלו היו יכולים להיות הילדים של כל אחד מאיתנו"
רוני שיינר |  2
אביב גפן (צילום All in)
ביממה האחרונה כוכבי הביצה מגיבים ברשתות החברתיות בזעם ובזעזוע לאסון הכבד שאירע אמש (שבת) במג'דל שמס, בו נרצחו 12 ילדים ונערים ועשרות נפצעו בדרגות שונות, בעקבות פגיעה ישירה של רקטה איראנית במגרש כדורגל. 
אביב גפן, ששוהה בימים אלה באוסטרליה עם בניו דילן ואליוט, התייחס לנאום של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס האמריקאי וכתב: "אנגלית רהוטה וכריזמה לא תחזיר אותם. די להפקיר את הצפון". 
עדן בן זקן: "איזה אסון נורא!!! פשוט לא מאמינה שילדים תמימים יצאו לשחק כדורגל ונרצחו בדם קר. אלו היו יכולים להיות הילדים של כל אחד מאיתנו. אחינו הדרוזים האהובים, אני מחבקת אתכם ביום הנורא הזה. הצפון שלי בוער ואסור יותר לשתוק!".
נסרין קדרי: "כמה עוד קוים אדומים יחצו מדי יום? לפני 10 חודשים זה התחיל בסיוט שהתגשם. ילדים נרצחו ונחטפו מהמיטה בבית שלהם, והיום ילדים יוצאים לשחק כדורגל ונרצחים ליד הבית שלהם. כלום לא השתנה, אנחנו חיים בפחד משתק שלא נגמר. לאיזו מציאות אנחנו מגדלים את הילדים שלנו?". 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אבל אתה, אתה תחזיר אותם. כולנו מחכים לבשורה. (ל"ת)
    לועג לאפסים 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גם להיות הפרזנטור של הלא משרתים ממש עוזר (ל"ת)
    מוטי 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור