בארץ

דרמה בצפון: המפעל החיוני נפגע מרקטה של חיזבאללה

מפעל בייביסיטר בקיבוץ עמיר בגליל העליון נפגע מרקטה בשבת האחרונה, ובמזל לא היו נפגעים. המנכ"ל: "נגרם נזק מאוד גדול למפעל, לתשתיות, לחומרי הגלם. מעריך אותו ביותר מ-5 מיליון שקל"
מערכת ice | 
נפילת טילים בצפון הארץ (צילום פלאש 90/ אייל מרגולין)
במתקפת הטילים של חיזבאללה על הצפון בשבת האחרונה נפגע גם מפעל בייביסיטר לייצור חיתולים, הנמצא בקיבוץ עמיר בגליל העליון. במזל לא היו נפגעים שכן הוא סגור בשבת, אך נגרם נזק רב למקום.
בסדרת ראיונות לכלי התקשורת סיפר פיני אזולאי, מנכ"ל מפעל בייביסיטר, על שגרת העבודה בימי המלחמה. בין השאר העריך את הנזק בלמעלה מ-5 מיליון שקל והוסיף לכאן רשת ב': "לא נראה שזה מעניין מישהו".
"ב-16:00 ביום שבת אני מקבל טלפון שנפלה רקטה במפעל. אני טס למפעל, מקפיץ את כל מי שרלוונטי, מגיע אחרי 20 דקות לנפל וחשכו עיניי. רקטה נפלה באזור של המחסנים אצלנו, פוצצה חלק מהמכלים מאחורה ופירקה את כל מערכת כיבוי האש", אמר אזולאי ל-ynet.
 
בריאיון לליאת רון ב-104.5fm סיפר אזולאי: "המפעל חיוני בו מייצרים חיתולים ומוצרי ספיגה לבתי חולים. אתמול אחרי עשרה חודשים של ריצות למיגוניות חטפנו, נפלה רקטה במחסן מאחורה, נזק מאוד גדול למפעל, לתשתיות, לחומרי הגלם, לפי כמות הנזק והרסס, אם חלילה היה שם מישהו, זה היה נגמר רע מאוד. לא קיבלנו מאומה, ממשיכים לשלם ארנונה ומיסים, העובדים שלנו מפונים לטבריה, עפולה ותל אביב, אנחנו דואגים להם להסעות הלוך וחזור, גם לתל אביב, יש לנו מלון באזור שחלק מהעובדים ישנים בו, אין לנו הרבה ברירות אף אחד לא עוזר לנו, אנחנו צריכים לעזור לעצמנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה