משפט

סמים, כסף מזומן ומכונות מזל: העיר שבה פועלים בתי הימורים רבים

שוטרי תחנת חיפה פשטו על בתי הימורים בעיר, במהלך החיפוש בבתי ההימורים נתפסו מכונות מזל, סמים לא לצריכה עצמית וכסף מזומן רב.  כוחות המשטרה מצאו במקום סמים לא לצריכה עצמית, מעל 10 אלף שקל במזומן. מפעילי בתי ההימורים בשנות ה-40 לחייהם נעצרו לחקירה ולאחר מכן שוחררו בתנאים מגבילים

מערכת ice | 
מכונות מזל (צילום דוברות המשטרה)

שוטרי תחנת חיפה במחוז חוף נאבקים בפשיעה החמורה ובתוך כך הם פשטו על בתי הימורים בעיר, כאשר במהלך החיפוש בבתי ההימורים נתפסו מכונות מזל, סמים לא לצריכה עצמית וכסף מזומן רב. 

שוטרי מחוז חוף בתחנת חיפה נאבקים בפשיעה החמורה, תוך כך חשפו מספר בתי הימורים בעיר, בבתי הימורים נתפסו ממצאים המעידים כי במקום פעלו בתי הימורים לא חוקיים. מלבד זאת, נמצאו במקום סמים לא לצריכה עצמית, מעל 10 אלף שקל במזומן, השוטרים החרימו מכונות מזל והימורים בלתי חוקיים.
ארבעה מפעילי המקומות בשנות ה-40 לחייהם נעצרו לחקירה, החשודים נחקרו בתחנת המשטרה בחיפה ולאחר חקירתם שוחררו בתנאים מגבילים. מטעם משטרת ישראל נמסר כי היא פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה במאבק כנגד פעילות עבריינית של הימורים בלתי חוקיים ותגיע לכל אותם מקומות המוסווים כעסקים תמימים ואשר למעשה מנהלים במקום פעילות עבריינית ענפה של הימורים בלתי חוקיים. 

(צילום: דוברות המשטרה)

תופעת ההימורים מוכרת היטב למשטרת ישראל. כזכור, בחודש מאי האחרון דווח כי שוטרי תחנת נהריה במחוז חוף פשטו על מבנה בעיר המשמש כבית הימורים בלתי חוקיים. במהלך הפעילות של המשטרה, איתרו הכוחות בית הימורים בלתי חוקיים ועיכבו תושב העיר בן 38 בחשד להפעלת המקום וכן עוד שישה שחקנים נוספים כקליינטים. כמו כן, נתפסו מוצגים רבים ביניהם מספר כונני מחשב, טלפונים של המעורבים ואלפי שקלים במזומן.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה