עסקי ספורט

הלוחם עשה קופה מהימורים: הרוויח 8.2 מיליון דולר בשבוע

טירוף הימורי הספורט במהלך טורניר יורו 2024 כבש את חובבי הכדורגל והספורט בעולם. בזמן שרוב המהמרים עושים זאת באופן ידידותי עם החברים, יש מי שהרוויח לא פחות מ-8.2 מיליון דולר תוך שבוע
מערכת ice |  1
הימורי ספורט-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לוחם ה-MMA שאולי נחשב למפורסם בעולם, קונור מקרגור, ידוע באורח חייו הפרוע והבזבזני. לא אחת הוא הופיע בלבוש נוצץ ומוגזם לאירועים מתוקשרים, והוא מרבה לפרסם בחשבונותיו ברשתות החברתיות, תיעודים מאורח חייו הבזבזני. בנוסף, הוא השיק לפני מספר שנים מותג וויסקי משלו, כיאה לאירי גאה.
מקרגור החליט בשבוע האחרון, שהוא גם השבוע בו הוא חוגג את יום הולדתו, שהוא מנסה את מזלו ומהמר בגדול. מקרגור חווה רצף הצלחות בהימוריו על ניצחון של לוחם ה-MMA נייט דיאז, על שחקן הכדורגל בן ה-16 מנבחרת ספרד שמשגע את העולם, לאמין ימאל ועל זכייה של ליונל מסי בקופה אמריקה עם נבחרת ספרד.
בסיכום כלל ההימורים של קונור מקרגור בשבוע האחרון והעובדה כי הוא זכה בכולם, הוא הרוויח לא פחות מ-8.2 מיליון דולר, שגם לאתלט וכוכב ברמתו, מדובר בסכום מטורף, במיוחד שהוא הגיע מהימורים.

מקרגור הצטרף להימורים שהפכו לכמעט קבועים בכל קבוצת חברים, כאשר מגיע טורניר ספורט גדול כלשהו. בטורניר היורו שהסתיים לפני מספר ימים ובו זכתה נבחרת ספרד, נרשמו ביקושים גבוהים באפליקציות ההימורים השונות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אז מי הפסיד
    חכמים בלילה 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מי הפסיד?? הרי בהימורים הכסף עובר בין המהמרים והתוצאה היא החלפת כסף ביניהם. אם מישהוא הרווחי מיליון אז אחרים הפסידו מיליון...זה כל העניין
    סגור