עסקי ספורט

מסי על הכוונת של דרייק: הראפר הימר ב-300 אלף דולר נגד הכוכב

הראפר האמריקאי קם היום על הצד האמיץ. הוא ביצע הימור בלא פחות מ-300 אלף דולר על משחק חצי הגמר, בטורניר הקופה אמריקה. בשביל שהוא ינצח, ליאור מסי צריך להפסיד
מערכת ice |  2
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי, pixabay)
טורניר הכדורגל האהוב ביותר בדרום אמריקה קיבל השנה הפתעה גדולה. נבחרת ברזיל הוותיקה עפה ולא אחרת מאשר קנדה, הגיעה עד שלב חצי הגמר, הבעיה שלה היא הנבחרת היריבה שלה והכוכב שלה. היא תתמודד הלילה (בין שלישי לרביעי) מול נבחרת ארגנטינה של ליאו מסי.
הסיכויים של קנדה אמנם קטנים, גם על פי טבלאות ההימורים, אך בכדורגל כמו בכדורגל, הנבואה ניתנה לשוטים. בשלב מתקדם כמו חצי הגמר וכשמדובר במשחק נוקאאוט, הכל יכול לקרות. 
הראפר המפורסם ואחד המצליחים בז'אנר, דרייק, החליט שהוא מהמר נגד נבחרתו של הכדורגלן שרבים מחשיבים אותו כגדול בהיסטוריה ונבחרת ארגנטינה, ושילם לא פחות מ-300 אלף דולר, כאשר ביצע הימור לטובתה של קנדה. אם אכן תקרה ההפתעה המוחלטת וקנדה תנצח, דרייק ירוויח סכום מטורף של 2.88 מיליון דולר.
כזכור, מסי יצא עם ידו על העליונה במונדיאל 2022 כאשר קטף את הגביע ואת התואר שחיכה לו כל הקריירה, אלוף עולם. כעת הוא ונבחרתו הכחולה לבנה יצאו לקרב נוסף, במטרה לקטוף את התואר הדרום אמריקאי הנחשב ביותר בכדורגל.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא הספיק לו להפסיד לקנדריק? (ל"ת)
    דריזלי 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    דרייק קנדי. עושה כבוד לנבחרת, למרות שברור שיפסידו... (ל"ת)
    The Canadian 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור