משפט

ארגוני הפשיעה עברו למנהרות: זה מה שנמצא בבית נטוש בגליל

שוטרי המחוז הצפוני חשפו מנהרה תת קרקעית בעיר נצרת, ששימשה על פי החשד להסלקת אמצעי לחימה עבור ארגון פשיעה ומקום מסתור לעבריינים
מערכת ice | 
המנהרה שנחשפה בנצרת (צילום דוברות המשטרה)
אם נדמה לנו שראינו הכל בנועזות של ארגוני הפשיעה, בכל פעם מתגלה שיא חדש: בפעילות מודיעינית של שוטרי המחוז הצפוני בעיר נצרת כחלק מהמאבק בפרוטקשן ואלימות, התגלתה מנהרה תת קרקעית אשר על פי החשד שימשה להסלקת אמצעי לחימה ומקום מסתור לעבריינים בזמן פשיטות משטרה.
למשטרה הגיע מידע על בית נטוש באזור נצרת, שיש אליו תנועה חשודה של אנשים. בבדיקה במקום התגלה בתוך הבית פתח של מנהרה. כוחות המשטרה ביצעו סריקות במקום, ובתוך המנהרה אותר ברוס תחמושת וממצאים נוספים.

המנהרה, שגודלה מוערך בעשרות מטרים, מתפצלת ל-3 חדרים בהם על פי החשד הסתתרו חשודים מארגון פשע בזמן מבצעים של שוטרי המחוז הצפוני בעיר נצרת, והוסלקו אמצעי לחימה.
לפי החשד מדובר בארגון הפשע של סמיר בכרי, הנחשב לאחד העבריינים המסוכנים והמבוקשים בישראל, שארגונו עוסק בחיסולים מוזמנים, גביית חובות, פרוטקשן, סחיטה באיומים, סחר באמצעי לחימה וסמים ועוד.
ממשטרת מחוז צפון נמסר כי היא מקיימת פעילות ענפה במאבקה בפעילות האלימה שמבוצעת בכל המישורים האפשריים, מסיכול הברחות וסחר בכלי נשק, דרך פעילות מודיעינית סמויה לסיכול פעילות עבריינית טרם ביצועה, ועד תגובה מהירה לכל אירוע אלימות בישובים הערביים, באמצעות נוכחות מתמדת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה