משפט

"נסיבות חמורות במיוחד": זה פסק הדין לרוצחו של הרצל בוסתנאי

מוחמד לולו הורשע בעבירה לאחר שנכנס לארץ באופן לא חוקי מרמאללה ודרס את המנוח באמצעות רכב גנוב. מדובר בעונש תקדימי במיוחד. הפרקליטות מסרה כי מלבד אירוע אחד, לא נמצאו תיקים דומים אליהם ניתן היה להשוות את המקרה הנוכחי. "הנזקים שגרם הנאשם קשים", קבע בית המשפט
מערכת ice |  1
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בית המשפט המחוזי בתל-אביב גזר היום (חמישי) את דינו של מוחמד לולו שהורשע בגין רצח. לפני כשנה נכנס לולו לישראל באופן לא חוקי מרמאללה. כשהגיע לחולון הוא גנב רכב והחל לברוח מהשוטרים. במהלך המרדף פגע לולו בהרצל בוסתנאי, בן 73, והרג אותו. בעקבות ההתנגשות יצא לולו מהרכב וברח רגלית מהמקום בלי לבדוק מה עלה בגורלו של בוסתנאי. 
בעקבות האירועים הללו, גזר על לולו בית המשפט היום עונש מאסר של 20 שנות מאסר בפועל. בנוסף, הוכרע כי לולו יהיה מחויב לשלם למשפחת הקורבן פיצוי שדרס 150,000 שקל. מדובר בעונש תקדימי שנגזר על הנאשם, שאף הודעה במעשים אלו במסגרת הסכם טיעון. בעקבות ההסדר הורשע הנאשם בעבירה של רצח באדישות בנסיבות של נהיגה, הפקרה, ריבוי עבירות של סיכון חיי אדם ועבירות נוספות. 
הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לגזור את דינו של במתחם עונש בין 19 ל-24 שנות מאסר. בהודעה שפורסמה לתקשורת נמסר מהפרקליטות כי נמצא רק מקרה אחד בר השוואה, בו הושת עונש מאסר של 17.5 שנים. בגזר הדין ציין בית המשפט: "נסיבות עניינו חמורות במיוחד. הנזקים שגרם הנאשם קשים. מותו הטראגי של המנוח גרם נזק רב לבני משפחת המנוח שנאלצות להתמודד עם מותו טרם עת, ובאופן האלים בו מצא את מותו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    150,000 ש"ח בלבד?????
    בית משפח 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם זה שווי חייו גם של השופט?
    סגור