משפט

חויבה לשלם 150 אלף דולר פיצויים למשפחת האנס שהרגה

קורבן סחר מין בגיל העשרה, שדקרה למוות אדם שאנס אותה, נדרשה לשלם 150,000 דולר פיצויים למשפחתו, לאחר שבית המשפט טען שאין אפשרות אחרת
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik)

פייפר לואיס היתה רק בת 15 כשדקרה יותר מ-30 פעמים את האנס זאכרי ברוקס (37) שפגע בה מינית. במקור היא הואשמה ברצח מדרגה ראשונה, אבל בשנה שעברה הודתה באשמה בהריגה שלא מרצון ובפציעה מכוונת, כשהעונש על כל אישום הוא עד 10 שנות מאסר. 


השופט המחוזי של מחוז Polk, דוויד מ. פורטר, דחה את עונש המאסר שנגזר על לואיס ופסק שאם הנאשמת תפר את תנאי המאסר על תנאי, היא עלולה להישלח לכלא ולרצות 20 שנות מאסר. השופט אמר כי לואיס נדרשה לשלם את עיזבונו של האנס משום שלבית המשפט "לא הוצגה שום אפשרות אחרת", והוסיף כי ההשבה היא חובה על פי חוקי מדינת איווה. לפי הניו יורק טיימס, פייפר לואיס תיאלץ להשלים גם 200 שעות של עבודת שירות.
 


לדברי גורמים רשמיים, לואיס ברחה מאמא החורגת שהתעללה בה וישנה במסדרון של בניין דירות כאשר כריסטופר בראון, בן 28, הכניס אותה לביתו והחל לסרסר בה. אחד מהגברים שקיים איתה יחסי מין היה ברוקס, שאנס אותה מספר פעמים בשבועות שלפני מותו. 

לדברי הנאשמת, היא לקחה סכין מהשידה שליד המיטה ודקרה את האיש לאחר שאנס אותה שוב. המשטרה והתובעים לא הטילו ספק בעובדה שלואיס הותקפה מינית אבל טענו בכל זאת שהיא דקרה את האנס בזמן שישן ולא היווה איום ללואיס. בנוסף, התובעים לא חשבו שלואיס קורבן ולדבריהם היא לא לקחה אחריות לרצח והשאירה את ילדיו בלי אב. לואיס טענה שבדיעבד היא מתחרטת והוסיפה שזה אבסורד לומר שהיה בסיפור רק קורבן אחד. 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה