משפט

העצור ברח מאברבנאל ונתפס רק שבועות לאחר מכן

כתב אישום בגין סחיטה באיומים הוגש כנגד ראובן שמעון בר ניסים והוא נשלח להסתכלות פסיכיאטרית ממנה נמלט. זמן ממושך לאחר מכן נמצא בדירה באשקלון. עורכי דינו טוענים: מדובר בניצול ממסיבת הנובה הזקוק לטיפול ולא לרדיפה
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
דוברת המשטרה הודיעה היום (שני) כי עצרה עבריין נמלט שהסתתר בדירה באשקלון. על-פי הודעת המשטרה, ראובן שמעון בר ניסים נמלט מהסתכלות פסיכיאטרית במרכז הרפואי אברבנאל. לאחר חקירה, שוטרי תחנת שר"ת הצליחו לעלות על עקבותיו ולאתרו. 
בר ניסים שהה במרכז הרפואי כחלק מהליך משפטי נגדו, במסגרתו הוגש נגדו גם כתב אישום על סחיטה באיומים. ב-19 במאי נמלט הנאשם מהמרכז הרפואי ומאז נעלמו עקבותיו. חוקרי משטרת שר"ת פתחו בחקירה על מנת לאתרו ולהעמידו לדין. 
הלילה, בין ראשון לשני, הודיעה המשטרה כי הצליחה לאתרו. בר ניסים נמצא ע"י בלשי המשטרה בדירה באשקלון בה הסתתר. בר ניסים נעצר, שוב, ונכלא. על-פי דיווח מאקו, בר ניסים הוא תושב תל-אביב, בן 29. סנגורו הגיב לדיווח וטען כי בר ניסים הוא ניצול מסיבת הנובה. הוא מחה נגד הניסיון לצייר אותו כעבריין מסוכן. לדבריו מדובר במתמודד נפש הזקוק להגנה וטיפול ולא רדיפה משטרתית. מאקו פנו לעמותת קהילת שבט הנובה ושאלו אותם אם מדובר באדם המוכר להם, אך הם אמרו כי הם לא מכירים שורד שכזה ברשימות האנשים שהיו במסיבת הנובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה