משפט

מזעזע: צעיר מירושלים חטף אדם עם מוגבלות וסחט אותו

משטרת ישראל הודיעה כי עצרה אדם בחשד לשורת אירועים חמורה במזרח ירושלים. על-פי החשד, החשוד ניסה לקחת כסף מהקורבן וממשפחתו. ככל הנראה גורמים נוספים היו מעורבים והחקירה נמשכת על מנת למצות עמם את הדין
מערכת ice |  1
סחיטה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
דוברות משטרת ישראל הודיעה היום (שני) כי עצרה אדם שעל-פי החשד סחט באיומים אדם עם מוגבלות. על-פי הודעת המשטרה, שוטרי מחוז ירושלים עצרו אתמול את החשוד לאחר שהתקבלה תלונה בתחנת שלם. התלונה כללה חשד של מעשה סחיטה וחטיפה במזרח ירושלים. הקורבן הוא צעיר חולה עם מוגבלות, תושב מזרח ירושלים. המשטרה עצרה את החשוד במעשים. 
בעקבות התלונה החלה המשטרה בחקירה. במהלך החקירה התברר כי על-פי החשד בשבוע שעבר קבוצה של אנשים, חלקם רעולי פנים, הובילו את הקורבן למקום מבודד. שם, איים עליו החשוד בסכין ודרש לקבל כסף מהקורבן וממשפחתו תחת סחיטה. עוד עולה מהודעת המשטרה כי לאחר מכן הסיע החשוד את הקורבן ברכבו וניסה לסחוט ממנו עשרות אלפי שקלים. על-פי החשד נהג ברכב ללא רישיון נהיגה כלל. 
החשוד נעצר ביום ראשון בביתו על-ידי שוטרי תחנת שלם ולוחמי מג"ב. על-פי החשד מבצע העבירות הוא צעיר תושב א-טור, בן 18. הוא נעצר בחשד לעבירות של סחיטה, חטיפה, תקיפה, נהיגה ללא רישיון ועבירות נוספות. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו היום בבית המשפט. עוד הודיעה המשטרה כי החקירה נמשכת על מנת למצות את הדין עם כל המעורבים בפרשה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עונש כמו לנוחבות!!! (ל"ת)
    לואי כפתלי 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור