משפט

מזעזע: משטרת ישראל עצרה חשוד בניסיון חטיפה של בת 13

תושב טייבה כבן 44 נעצר אחרי שניסה לחטוף ילדה כבת 13 בעיר, כשהוא ניסה למשוך אותה לרכב בכוח וזו במזל הצליחה להשתחרר ממנו ולברוח
מערכת ice | 
חטיפה (צילום shutterstock)
חוקרי היחידה המרכזית במחוז מרכז ותחנת טירה פתחו שלשום בחקירה עם קבלת דיווח בדבר ניסיון חטיפת ילדה כבת 13 בעיר. על פי החשד, בעת שהקטינה התהלכה ברחוב, עצר לידה רכב ממנו יצא גבר שתפס את הילדה וניסה להכניסה בכוח לרכבו.
הקטינה הצליחה להשתחרר מהחשוד ללא פגע ובהגיעה לביתה דיווחה לאבא שלה שמיהר להגיש תלונה בתחנת טירה. כאמור, חקירה משותפת שניהלו חוקרי תחנת טירה בשיתוף חוקרי היחידה המרכזית במחוז מרכז הביאה לזיהוי החשוד בחטיפה ומעצרו הלילה באזור קו התפר. בתום חקירתו בימ"ר מרכז החשוד - תושב טייבה כבן 44 נכלא והיום (שישי) תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.
כזכור, לאחרונה התקבל דיווח קשה על כך ש גבר כבן 37, עובד בבית החולים איכילוב, נחטף ממקום עבודתו על ידי מספר גברים חשודים. עם קבלת הדיווח החלו חוקרי מחלק תשאול של מרחב ירקון במגוון פעולות חקירה והצליחו לאתר את זהות החשודים. החשודים, תושבי אור יהודה ולוד בני 20 ו-40, נעצרו והועברו לחקירה במשטרה.
במהלך החקירה עלה כי החשודים הגיעו למרכז הרפואי איכילוב בתל אביב, פגשו בקורבן והובילו אותו תוך כדי איומים על חייו לרכבם, שנמצא בחניון בית החולים. לאחר מכן נצפו החשודים עוזבים את החניון עם הקורבן ולקחו אותו לביתו של אחד החשודים באור יהודה.
בהמשך החשודים העבירו את הקורבן לקלנסווה. במהלך החטיפה והחזקתו בכח, המשיכו החשודים לאיים ולתקוף את הקורבן על רקע חוב כספי מהימורים. כעבור מספר שעות החזירו את הקורבן למרכז הארץ ושחררו אותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה