משפט

דרמה במלון המפונים: האישה גילתה כי בעלה בוגד בה עם מפונה אחרת

בתחילה לא חשדה בבן זוגה משום כי חשבה שהוא מנצל את מגוריהם החדשים ליד הים על מנת לצאת לריצות. אך לאחר שהחל להתאמן פעמיים ביום עקבה אחריו וגילתה כי הוא נפגש עם מישהי אחרת, נשואה גם היא, המתגוררת יחד איתם במלון. הגבר מכחיש את הטענות נגדו
מערכת ice |  1
זוגיות בעבודה (צילום shutterstock)
הצרות של המפונים בבתי המלון ממשיכות. תיק סכסוך חדש שנפתח על-ידי עו"ד שרין סולן חושף את סיפורה של אישה ובן זוגה שפונו אל אחד מבתי המלון בנתניה וכעת מבקשים להיפרד. האישה, בן זוגה וילדיהם פונו מביתם שבעוטף עזה אל מלון צמוד לחוף. לאחר כמה חודשים, מספרת האישה, החל בעלה לצאת לריצות על החוף. אלא שלהפתעתה גילתה שהריצות האלו לא נובעות מאהבתו לים אלא משמשות כסיפור כיסוי על מנת שיוכל להיפגש עם המאהבת שלו, אישה נשואה אחרת שגם היא מתגוררת במלון.
הסיפור העצוב, שנחשף באתר וואלה, עומד במרכזו של תיק הסכסוך. עו"ד המייצגת את האישה, עו"ד סולן, הודיעה כי במקרה והניסיון להגיע להבנות ייכשל תדרוש האישה להתגרש. במקרה זה דורשת את האישה את הכתובה על סך מיליון שקל (מדובר בסכום גבוה יחסית לכתובה, שלא תמיד משולמת במלואה במקרי גירושים). 
האישה סיפרה כי בהתחלה לא חשדה בבן זוגה, כי הכירה את אהבתו לים וחשבה שהוא מנצל את העובדה שהם מתגוררים, לראשונה, בסמוך לחוף. אך לאחר שהחל לצאת לריצה פעמיים ביום, בבוקר ובערב, החלה לחשוד. היא עקבה אחריו וגילתה על הפגישה הסודית. הגבר הכחיש כי מדובר ברומן ואמר שהוא והאישה השנייה אכן רצים ביחד אך לא מנהלים מערכת יחסים. הבעל סיפר כי אשתו סובלת מדיכאון בעקבות הפינוי ופגיעה בביתם במהלך המלחמה. עוד ציין כי הצורך לנדוד בין מקומות לינה ומגורים גורם לה למצוקה רבה. בעקבות כך, טוען הבעל, ייתכן והאישה חושדת בו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תאבת פירסום הסולן הזאת
    אפי 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה לישכת עורכי הדין? כבר שנים שהסולן הזאת, מפיצה סיפורי גירושי זוגות הבאים אליה לביצוע הגירושים (רק רמה אחת מעל הגוטליב שהיא מתעסקת רק עם אנסים ועבריניי מין). האם לעו"ד יש בכלל אישור לפעול כך? איפה ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין?
    סגור