בעולם

נטלי פורטמן על הגירושים והבגידה של בעלה: "עשה טעות גדולה״

השחקנית האהובה נטלי פורטמן ובעלה הצרפתי מילפייה נפרדו לפני שנה, לאחר שמילפייה בגד בכוכבת עם צעירה בת 25 בשם קמיל אטיין, פעילת אקלים וזכויות אדם עם 400,000 עוקבים ברשתות החברתיות. השבוע פורטמן התראיינה למגזין Vanity Fair והגיבה על הבגידה: ״זה נורא. אין לי רצון לתרום לנושא״

מערכת ice |  1
נטלי פורטמן (צילום יוטיוב/ The Late Late Show with James Corden)
השחקנית האמריקאית-ישראלית, נטלי פורטמן התראיינה השבוע למגזין Vanity Fair, ונשאלה על ידי המראיינת על הגירושים מבעלה בנג׳מין מילפייה. כזכור, פורטמן ומילפייה נפרדו לפני שנה, לאחר שהוא בגד בפורטמן עם קמיל אטיין בת ה-25, פעילת אקלים וזכויות אדם. בגילה הצעיר, הספיקה אטיין לכתוב ספר ולהכנס לרשימת ״50 הנשים שעשו את השנה״ במגזין ואניטי פייר הצרפתי. 
בזמנו, אתר People דיווח כי מילפייה רצה לקבל את סליחתה של פורטמן אך היא לא הסכימה. ״מילפייה עשה כל מה שאפשר כדי לגרום לה לסלוח ולשמור על המשפחה שלהם ביחד. הוא יודע שעשה טעות גדולה״, נכתב בעיתון. 
השבוע פורטמן נשאלה על ידיי מגזין Vanity Fair על הפרידה והבגידה ואילו היא הגיבה בזעם: ״זה נורא. אין לי רצון לתרום לנושא״. פורטמן ומילפייה החלו בקשר רומנטי לאחר שהכירו בעת צילומי הסרט ״ברבור שחור״ בשנת 2009. בינואר 2014 נחשף כי מילפייה החל תהליך גיור למען ובהשראת אשתו, ושלוש שנים מאוחר יותר השניים הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את בתם השנייה, עמליה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי שמוציא את דיבת הארץ מקבל את העונש... (ל"ת)
    יצחק אברג'ל 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור