משפט

שערורייה במנהל מקרקעי ישראל? עובד נעצר בחשד לשחיתות

היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 פתחה בחקירה בחשד לעבירות שוחד ועבירות נוספות של עובד רשות מקרקעי ישראל  ביחידת הממונה על הרכוש הממשלתי והנטוש בתחומי יהודה ושומרון במנהל האזרחי
מערכת ice | 
השקעות (צילום shutterstock)
היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 עיכבה הבוקר (שני) לחקירה את עובד רשות מקרקעי ישראל, בחשד כי הוא קידם עסקאות בתחומי יהודה ושומרון בתמורה לקבלת שוחד ובזיקה ישירה לתפקידו הציבורי
היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 פתחה בחקירה בחשד לעבירות שוחד ועבירות נוספות של עובד רשות מקרקעי ישראל  ביחידת הממונה על הרכוש הממשלתי והנטוש בתחומי יהודה ושומרון במנהל האזרחי.

מהחקירה המתנהלת עולה כי החשוד, עובד הציבור, אחראי בין היתר על מכרזים וועדות שונות הקשורות בקרקעות וקידם עסקאות בתחומי יהודה ושומרון, בזיקה ישירה לתפקידו הציבורי ובתמורה לקבלת שוחד. עוד עולה מהחקירה המנוהלת, כי החשוד פעל עם אחר לקידום עסקאות נדל"ן וזכייה במכרזים שונים.
היקף העבירות מוערך בשווי כולל של כ-50 מיליון שקל סך הכל. זאת כאשר הבוקר [שני] החקירה הפכה לגלויה עם עיכובם לחקירה של לא פחות מ-8 חשודים, והם נחקרים בשעה זו במשרדי היחידה. על פי המשטרה, בהמשך צפויים עיכובים לחקירה של חשודים נוספים והחקירה מסתעפת.
ברמ"י הבהירו: "מדובר בעובד מדינה שמוצב ביחידה לשמירת נכסי המדינה ביהודה ושומרון,  שתחת המנהל האזרחי ומשרד הביטחון. רמ"י תסייע למיצוי החקירה ככל שידרש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה