משפט

בת 33 נרצחה מחוץ למועדון: הותירה אחריה 5 ילדים, החשודים נעצרו

אישה בת 33, תושבת העיר קריית אתא, נרצחה ביריות, כאשר יצאה ממועדון בחיפה. הנרצחת היא אודיה גבאי, בת 33 ואם לחמישה ילדים, שעבדה כברמנית במועדון. האירוע התרחש לאחר שהתפתחה קטטה במקום, שלא הייתה מעורבת בה הנרצחת
מערכת ice | 
ניידות משטרה (צילום pixabay)
לאחר שאתמול בלילה (שישי) דווח כי אישה נרצחה ביריות כאשר יצאה ממועדון בעיר חיפה, כעת נחשפת זהותה. מדובר באודיה גבאי בת ה-33, תושבת העיר קריית אתא ואם לחמישה ילדים, כאשר הקטנה רק בת שנתיים. על פי חשד המשטרה, האירוע טרגי התקיים לאחר שהתפתחה קטטה במועדון בחיפה ובו כנראה, עבדה גבאי כברמנית. 
בעקבות כך, החליטה המשטרה לעכב את חקירתם על החשודים, מדובר ב-4 חשודים שנעצרו. מתוך החקירה הראשונית שנעשתה על ידי גורמים במשטרה, עולה כי לנרצחת בת ה-33 תושבת העיר קריית אתא לא הייתה מעורבות בקטטה שהתפתח במועדון. עוד נמסר מטעם המשטרה, כי זו נפגעה מהירי והתמוטטה על הכביש. 
הדיווח על האירוע הטרגי, הגיע למוקד 101 של מד"א במרחב הכרמל, לאחר שחובשים ופרמדיקים הגיעו למקום ופינו את הנרצחת לבית החולים רמב"ם, קבעו את מותה. מצבן של הנשים בישראל הינו בכי רע.
רק בתחילת השבוע, פורסם כי אישה משפרעם בשנות ה-50 לחייה נמצאה ללא רוח חיים ברכב ליד העיר. בן זוגה, בן 58, הסגיר את עצמו למשטרה ונעצר. עוד באותו היום דווח כי בנהריה גופת אישה עם סימני אלימות אותרה בלב העיר, בעקבות כך, נפתחה חקירה בנושא. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה