משפט

אישה נרצחה באשדוד: גבר בשנות השישים לחייו נעצר

אישה בת 40 נמצאה ללא רוח חיים הלילה (בין רביעי לחמישי). הרצח התבצע בדירתה ברחוב רמב"ם באשדוד. גבר בשנות ה-60 לחייו, שהתגורר בדירתה לאחרונה נעצר. החשוד התקשר למשטרה וטען כי האישה אינה חשה בטוב. צוותי רפואה שהגיעו לדירה קבעו את מותה במקום

מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אישה בשנות הארבעים לחייה נמצאה הלילה (בין רביעי לחמישי) ללא רוח חיים בדירתה ברחוב רמב"ם באשדוד. החשוד, בשנות השישים לחייו, נעצר להמשך חקירה והיום יובא להארכת מעצרו. גופת המנוחה הועברה למכון לרפואה משפטית. 
גם באוקטובר האחרון נרצחה אישה בת 38 תושבת תל אביב. המנוחה נדקרה למוות בגרונה וצוות מד"א מצא אותה ללא רוח חיים בתוך רכב. בן זוגה, בן קסטרו, בן 29 מרחובות, נעצר בחשד לרצח ומעצרו הוארך. מחקירה ראשונית עולה כי השניים הכירו באינטרנט, והרצח בוצע ככל הנראה על רקע אי רצונה של הקורבן למסד את הקשר ביניהם.
עו״ד עינת פישר לאלו, מנכ״לית שדולת הנשים, מגיבה לחשד לרצח האישה הלילה באשדוד: "גם כעת, במלחמה המטלטלת הזו, האלימות כלפי נשים ורצח הנשים אינו פוסק. הבוקר התבשרנו על חשד לרצח אישה שלישית מתחילת השנה. על גופה נמצאו סימני מאבק והשותף שגר עימה בשבועות האחרונים נעצר ונחקר".
עוד הוסיפה: "עוד ועוד נשים נרצחות במרחב שאמור היה להיות להן הכי בטוח. אין זמן לבזבז. לצד ההתמודדות עם ההשלכות הרבות של המלחמה הקשה, אסור לנו להזניח את המאבק החשוב באלימות כלפי נשים, במיוחד בעת הזאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה