משפט

רומן שיצא משליטה בארץ: הצית את רכבה ואיים על אימה ברצח

מדוברות המשטרה נמסר על המקרה: "בתום חקירה יסודית של שוטרי תחנת עכו שהביאה לאיתורו ומעצרו של חשוד בהצתת רכב של בת זוגו ואיומים ברצח על אימה, הוגשה היום הצהרת תובע"

מערכת ice | 
אלימות בבית משפט-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שוטרי תחנת עכו במרחב אשר, פתחו בחקירה לפני כחודש ימים, עם קבלת דיווח בדבר איומים והצתת רכב. עם התקדמות החקירה, שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ועוד מגוון פעולות, איתרו השוטרים את החשוד ועצרו אותו לחקירה שבסיומה נכלא. מעצרו הוארך מעת לעת למעלה מ-30 ימים.
היום (חמישי), בתום חקירת המשטרה וגיבוש התשתית הראייתית נגד החשוד, הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע, תוך כוונה להגיש נגדו בימים הקרובים כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.
כזכור, רק השבוע אירעה עוד תקרית אלימה כנגד אישה נוספת, בירושלים, וכתב אישום הוגש נגד גבר בן 45 משכונת א-טור, בגין תקיפה באגרופים וגם כן, בניסיון דריסה. לפי החקירה מהמקרה, הנאשם הגיע לגן הילדים של בנם, הבחין במקום באשתו, וניסה לדרוס אותה לעיני בנם הקטן.
נזכיר כי 21 נשים נרצחו מתחילת שנת 2023, יש מאות ניסיונות  לרצח שלא מדווחים כלל בתקשורת כי עם כל הצער, המקרים לא מסתיימים במוות. מאז פרוץ המלחמה, ישנה עלייה והסלמה במקרי האלימות כנגד נשים. בין היתר בגלל שישנם גברים שחוזרים מהמלחמה עם פוסט טראומה. ב־2022 נרצחו 24 נשים, עלייה של 50% בהשוואה לתקופה מקבילה ב־2021.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה