משפט

השופט שלח הודעה לצוות: "הרגע יריתי באשתי. לא אגיע מחר"

רצח מחריד בארה"ב: שופט מקליפורניה מואשם ברצח אשתו. לפי ראיות חדשות של הפרקליטות, השופט שלח לצוות שלו הודעה שמוכיחה כי אכן רצח אותה: "הרגע יריתי באשתי, לא אגיע מחר. אני אהיה במעצר"
מערכת ice | 
בית משפט (צילום shutterstock)
מקרה נוסף ומצער של רצח נשים בארה"ב. שופט מקליפורניה מואשם ברצח של אשתו בתחילת אוגוסט, לאחר שהשתכר מאוד ואיבד שליטה. לפי הניו יורק טיימס, הפרקליטות חשפה לאחרונה שהשופט הודה במעשה כששלח לצוות שלו בבית המשפט את ההודעה: "איבדתי את זה. הרגע יריתי באשתי. לא אגיע מחר. אני אהיה במעצר. אני כל כך מצטער".
השופט המדובר, ג'פרי פרגוסון (72), נאשם בכך שירה ורצח את אשתו שריל לאחר ויכוח בין השניים. לפי התביעה, הזוג יצא לארוחת ערב ב-3 באוגוסט ושם החל להתווכח. הוויכוח המשיך גם כשהגיעו הביתה. בשלב כלשהו שריך לכאורה אמרה בציניות: "למה שפשוט לא תפנה אלי אקדח אמיתי?", ובתגובה השופט אכן הוציא אקדח וירה בחזה שלה.
בנם המשותף של הזוג דיווח על הרצח למוקד 911 ואמר כי אביו שתה יותר מדי וירה באמו. השופט בעצמו התקשר גם למוקד, אך לא רצה לדבר על הירי וסירב להודות שהוא היורה. לאחר מעצרו של פרגוסון המשטרה מצאה בביתו לא פחות מ-47 כלי נשק שכוללים את האקדח שעמו לכאורה ירה באשתו, לצד תחמושת של 26 אלף כדורים. 
אף שהשופט חשוד במעשה מחריד, הוא שוחרר בערבות של מיליון דולר, וכעת בעקבות מציאת התחמושת הפרקליטות מנסה לשנות את המצב עם תנאי ערבות חדשים, בטענה שפרגוסון מהווה סכנה לציבור ושקיים חשש שיברח. למרות הראיות הקשות, עורכי דינו של השופט טוענים כי האירוע היה תאונה ותו לא.
במהלך הקריירה של השופט הוא זכה בפרסים רבים והוא מכובד מאוד בקהילתו. על כן, שופט ממחוז לוס אנג'לס השכן נבחר לשפוט בתיק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה