חדשות

במהלך הנפקתה לציבור, רשמה חברת אל על ביקושי יתר בהיקף של 40%

אל על גייסה כ-250 מיליון שקלים בהנפקה של אופציות, מתוכם כ-50 מיליון דולר מבעל השליטה איש העסקים אלי רוזנברג וכ-27 מיליון דולר מהציבור. מנכ"ל החברה: "צעד נוסף בהבראתה של אל על"

אורן שטרנברג | 
מטוס אל על (צילום Magma Images)
חברת אל על הודיעה על הנפקה מוצלחת של אופציות שערכה היום החברה בבורסה בת"א. במסגרת הנפקת האופציות נרשמו ביקושים בהיקף של 334.5 מיליון שקלים וחברת אל על גייסה סכום של כ-250 מיליון שקלים. מדובר בביקושי יתר של 40% להנפקה.
במסגרת ההנפקה, בעל השליטה באל על, איש העסקים אלי רוזנברג, המחזיק ב-43% ממניות החברה, באמצעות חברת "כנפי נשרים תעופה", רכש אופציות בהיקף של 50 מיליון דולר והגופים המוסדיים 27 מיליון דולר. בהנפקה שערכה החברה השתתפו גופים מוסדיים וגורמים מובילים נוספים בשוק ההון הישראלי. ההנפקה בוצעה בהצלחה בהובלת לידר שוקי הון.
ההנפקה תסייע לאל על לקדם את המהלך לקבלת הלוואה בערבות המדינה, בתנאים שסוכמו בין דירקטוריון החברה והנהלתה לבין ממשלת ישראל.
תוצאות ההנפקה מחזקות את מעמדה של אל על כחברת התעופה הלאומית של ישראל. כשמשבר הקורונה יסתיים ויפתחו השמיים, אל על תהיה חברה חזקה ויעילה יותר, עם בעלים שמחויב להבטיח לחברה עתיד בטוח.
מנכ"ל אל על אביגל שורק, מסר: "האמון של ציבור המשקיעים לצד השלמת ההנפקה הוא צעד נוסף בהבראתה של אל על. אנחנו במו"מ מתקדם לגיוס ההלוואה ועם השלמת מתווה הסיוע נחל בתהליך השבת החוב ללקוחות ולספקים לצד חזרה מדורגת לטיסות בדגש על מתווה טיסה בטוחה אותו מפתחת אל על בשילוב עם משרד התחבורה ומשרד הבריאות."
סמנכ"ל הכספים הנכנס יצחק (איציק) אליאב, מסר: "החברה מחויבת ליישום התוכנית הפיננסית ולמימוש תוכנית ההתייעלות על מנת להבטיח איתנות פיננסית לאל על"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה