חדשות

בני גנץ פיטר את הנדל והאוזר: "בחרו בית פוליטי חדש, תמה דרכם בכחול לבן"

הדרמה הפוליטית נמשכת: יו''ר כחול לבן הודיע לשניים כי בעקבות הצטרפותם למפלגתו של סער הם יצטרכו להיפרד מתפקידם הנוכחי בממשלה, גנץ יכהן כשר התקשורת. עמית סגל: "די מדהים שלא קרה קודם"
ארנולד נטייב |  6
האוזר גנץ הנדל (צילום פלאש 90)
ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ, הודיע הערב (שני), כי החליט לפטר את יועז הנדל מתפקידו כשר התקשורת ואת צבי האוזר מתפקיד יו''ר ועדת חוץ וביטחון. כעת לאחר הדרמה, בני גנץ יכהן בתפקיד שר התקשורת.
בני גנץ כתב בעמוד הטוויטר שלו על ההחלטה: "החלטתי לסיים את תפקידו של שר התקשורת הנדל ולהעביר מתפקיד את ח׳׳כ האוזר. האוזר והנדל בחרו את ביתם הפוליטי החדש ובכך תמה דרכם כנושאי תפקיד מטעם כחול לבן". 
עמית סגל בהתייחסות לפיטורים: "גנץ פיטר את הנדל, מאמצים גם להעביר את האוזר מתפקידו. די מדהים שלא קרה קודם. האוזר והנדל הולכים עם המפלגה שמאיימת לפרק לגנץ את העתיד הפוליטי, ועוד נשארים".
הנדל והאוזר נמצאים כעת במפלגת דרך ארץ, כאשר את מקומם בממשלה הם קיבלו מטעם מפלגת כחול לבן. כזכור, הנדל והאוזר הודיעו כי יצטרפו למפלגתו של גדעון סער בבחירות הבאות ויתמודדו נגד מפלגת כחול לבן. מוקדם יותר היום השניים הודיעו כי אם לא תהיה מערכת בחירות בסופו של דבר, הם יתפטרו מהממשלה.

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    טעול גורלית
    אכפתלי 12/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני ליכודניקית, ואני מצרה שהם החליטו לא לחבור לליכוד. שניהם נכס חשוב מאד למפלגה. בהצלחה לשניהם בהמשך הדרך.
    סגור
  • 5.
    תמה דרכו של בני גנץ
    הפילוסוף 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גדעון סער הוא "התקווה החדשה" התורנית להדחת ביבי, ובכך הוא מחליף את בני גנץ, שהחליף את יאיר לפיד שהחליף את אבי גבאי, שהחליף את ציפי ליבני, שהחליפה את הרצוג וכו'.....
    סגור
  • 4.
    מוטב מאוחר....
    אלון 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה מנהיגים מר גנץ .עכשיו אתה נוכח
    סגור
  • 3.
    איזה בשורה מביאים שני החוצפנים
    שלמה המלך 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה עזות מצח , איזה חוסר יושר ויושרה מדקלמים גיבובי מילים , החושף את מלואו כיעור הפוליטיקאים . מי מכיר אתכם , מי הצביע עבורכם חסרי בינה ודעת, אלו שהצביעו חשבו האמינו קיוו לתקווה חדשה. אבל הפרצופים שלכם חסרי כבוד גנבי מנדטים . מכו אורלי לוי עמיר פרץ ושמוליק במכבסת מילים אינכם מבינים שאתם השבר הגדול שבני גנץ בתמימות לא הבין איזה סוס טוריאני אתם. קשה לכם להיפרד מהמשכורת והמעמד . חסרי ישע. נבובים, שהרסתם את התקווה לשינוי .נקווה שגדעון סער קצת יותר נבון וישליך אתכם לביבים שם אתם שייכים יפי הבלורית . שאינה מסתירה את הכיעור והבשורה העלובה והאומללה שהענקתם למדינת ישראל.
    סגור
  • 2.
    בני *שוב מתבלבל
    נתן עמק איילון 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוען שהם נכנסו לכנסת בגללו...נו שויין
    סגור
  • 1.
    האוזנר והנדל
    רפאל אוהב ישראל 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השניים הזדנבו מאחורי סער הכושל. זה לא הזמן לטקטיקות פוליטיות. חוששים להפרד ממשכורת חברי כנסת זהו עיניינם
    סגור