חדשות

יועז הנדל וצבי האוזר מצטרפים לגדעון סער: "להיות ימני זה לא להיות ביביסט"

ממפלגת תל"ם, לכחול לבן, ועכשיו לגדעון סער: יועז הנדל וצבי האוזר מצטרפים למפלגת הימין החדשה, עם ביקורת חריפה נגד נתניהו: "בחרנו בממשלת אחדות אך נתניהו המשיך לפלג, החלופה תקום רק מימין ורק גדעון סער מתאים למשימה"
יהודה לוינגר | 
סער האוזר הנדל (צילום פלאש 90\ Olivier Fitoussi,Yossi Aloni, Yonatan Sindel)
לאחר חרושת שמועות במהלך היום, הודיעו סופית היום (רביעי) במפלגת "דרך ארץ" על חבירתם למפלגתו החדשה של גדעון סער שפרש מהליכוד והתפטר מהכנסת.
בהצהרה בכנסת, הודיעו שני חברי הכנסת של מפלגת "דרך ארץ": יועז הנדל וצבי האוזר על הצטרפותם: "מגיע לנו מנהיגות ימנית שהגדרתה היא אהבת הארץ".
שר התקשורת, יועז הנדל דיבר על המשבר הפוליטי שלדבריו הגיע בגלל שראש הממשלה נתניהו שם את טובתו האישית מעל טובת המדינה: "עשינו הכול כדי להקים ממשלת אחדות", אמר אך הוסיף כי נתניהו לא נתן לכך, ולכן החליטו כי בבחירות הבאות יצטרפו למפלגתו החדשה של סער.
הנדל הרעיף שבחים על סער: "מציג מנהיגות אחרת", והוסיף כי המפלגה החדשה תהווה אלטרנטיבה ימנית לנתניהו: "צריך ימין ממלכתי לכל אלו שמחפשים בית ראוי וממלכתי. מנהיגות ימנית שהגדרתה היא אהבת הארץ ולא שנאת האחר: ערבים או שמאלנים. להיות ימני זה לא להיות ביביסט, זה אידאולוגיה, ערכים. הליכוד התבלבל בשנים האחרונות, גדעון  - לא".
יו"ר ועדת החוץ וביטחון, צבי האוזר, הוסיף: "פעלנו למנוע ממשלת מיעוט שהייתה מפרקת עוד יותר את ישראל, אך נתניהו בחר להמשיך לפלג. חלופה לנתניהו תקום רק מימין, ורק גדעון סער מתאים למשימה הזו".
על פי סקר הבוקר שנערך ברדיו 103, המפלגה החדשה של סער "תקווה חדשה" מקבלת 17 מנדטים והיא המפלגה השלישית בגודלה לאחר הליכוד (25) וימינה (19). מי שמאבדות מנדטים על חשבונה הן יש עתיד (14) וכחול לבן (6).
ח"כ בצלאל סמוטריץ', עקץ את נאומו של הנדל וכתב: "מבין שעבור יועז הנדל - "ימין ממלכתי" זה להיעדר מהצבעה על הצעת חוק של בל"ד לביטול חוק הלאום ולהפיכת מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה. לא יועז, זה לא ימין ממלכתי ולא ימין בכלל. זה שמאל פוסט ציוני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה