בריאות

עצוב: כוכב הקולנוע האהוב הלך לעולמו בגיל 73

השחקן והמוזיקאי גארי גרהאם, שהופיע בסרטי מלחמת הכוכבים ושורה של סרטים וסדרות מצליחים מאז שנות ה-70', הלך לעולמו כתוצאה מדום לב בבית חולים בוושינגטון ביום שני האחרון והוא בן 73 במותו, כך אישרה אשתו בקי גרהאם בהודעה לתקשורת
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עצב גדול לעולם התרבות העולמי. כוכב סרטי 'מלחמת הכוכבים' ושורה של כותרים מצליחים, השחקן והמוזיקאי גארי גרהאם, הלך לעולמו כתוצאה מדום לב בבית חולים בוושינגטון ביום שני האחרון והוא בן 73 במותו, כך אישרה אשתו בקי גרהאם בהודעה לתקשורת.
מותו הפתיע את משפחתו, על אף שבשנים האחרונות לא היה כל כך בקו הבריאות: "תמיד אמרתי שהוא היה האביר על הסוס הלבן שלי ואני הייתי הנמל שלו בסערה. הוא נאהב על ידי רבים".

במהלך הקריירה העשירה שלו, שיחק בסדרות "Eight is Enough", "סטארסקי והאץ", "Police Woman" ו-“The Incredible Hulk" ובהמשך בסדרות דוגמת "בלשים בלילה" ו"הדוכסים מהזארד", מראשית שנות ה-70 וממש עד העשור האחרון. בקולנוע השתתף בסרטים "Hardcore", "The Hollywood Knights", "Robot Jox", ו-Interviews בשנת 2008 שכתב וביים.

סרטון שנערך לזכרו של השחקן. יוטיוב
בשנת 1989 לוהק לתפקיד הבלש מת'יו סייקס בסדרה Alien Nation, שהיה המזוהה עמו ביותר על המסך, לקח חלק בפנצ'ייז "מסע בין כוכבים" כשלוהק למספר תפקידים כולל של סובל שגריר הוולקן, ב"מסע בין כוכבים: אנטרפרייז".

צילום מסך
משפחתו מסרה: "הוא היה מצחיק עם חוש הומור עוקצני אבל אדיב, לחם עבור מה שהאמין בו והיה נוצרי אדוק שהיה גאה בבתו. המוות שלו היה פתאומי אז אנא התפללו עבור היילי כשהיא מנסה לתמרן בדבר הזה שנקרא אבל, עוף גבוה אל השמיים גאר תודה לך על המסע המשותף שלנו, המתנות שהשארת לי במשחק, האהבה שלי לסוסים והכי חשוב מכל - בתנו".

גארי גרהאם (gary graham), צילום: שאטרסטוק
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה