בריאות
כך תצילו חיים: קמפיין חדש, מעלה את המודעות למחלת ה-COPD
חברת התרופות העולמית GSK מעלה קמפיין חדש, הקורא להעלאת המודעות למחלת ה-COPD (מחלת ריאות חסימתית כרונית) על רקע מחקרים בתחום שהראו, בין היתר, כי למעלה מ-50% מהמבוגרים אינם יודעים שיש להם תפקודי ריאה נמוכים וכ-40% מהחולים החיים עם COPD חווים החמרה למרות טיפול קבוע
קמפיין בשם Open Up, שם לו למטרה להביא את המאובחנים ואת מי שאינם מאובחנים לדבר בפתיחות עם הרופאים המטפלים שלהם על השפעת מחלת ה-COPD על חיי היום-יום שלהם, ובכך להפחית החמרות והידרדרות האפשרית במצב הרפואי.
הקמפיין יצא בעקבות מחקרים בתחום שהראו כי למעלה מ-50% מהמבוגרים אינם יודעים שיש להם תפקודי ריאה נמוכים, ובקרב אלה שכבר מתחילים להרגיש בסימפטומים, דוגמת קוצר נשימה במאמץ ושיעול כרוני, ייתכן וכבר חלה ירידה בתפקודי הריאה.
עוד ב-
מחלת ה-COPD היא מחלה קשה, כאשר מספר גבוה של מטופלים החיים עמה חווים התלקחויות או החמרה בסימפטומים, העלולים להוביל אף לאשפוז. כ-40% מהחולים החיים עם COPD חווים החמרה למרות טיפול קבוע, עובדה המדגישה את הצורך המשמעותי בסיוע ובטיפול רפואי צמוד ורציף, שלא נענה.
בחברת GSK מקווים כי הקמפיין יוביל לשיפור השיח בין המטופלים לרופאים המטפלים בהם, ויעזור להם לדון בפתיחות ובחופשיות על השפעת המחלה על חיי היום-יום שלהם, ובכך יסייע בשיפור איכות חיי המטופלים, הפחתת החמרת המחלה והידרדרות אפשרית במצבם הרפואי.
בחברת GSK מקווים כי הקמפיין יוביל לשיפור השיח בין המטופלים לרופאים המטפלים בהם, ויעזור להם לדון בפתיחות ובחופשיות על השפעת המחלה על חיי היום-יום שלהם, ובכך יסייע בשיפור איכות חיי המטופלים, הפחתת החמרת המחלה והידרדרות אפשרית במצבם הרפואי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה