בריאות

כך תצילו חיים: קמפיין חדש, מעלה את המודעות למחלת ה-COPD

חברת התרופות העולמית GSK מעלה קמפיין חדש, הקורא להעלאת המודעות למחלת ה-COPD  (מחלת ריאות חסימתית כרונית) על רקע מחקרים בתחום שהראו, בין היתר, כי למעלה מ-50% מהמבוגרים אינם יודעים שיש להם תפקודי ריאה נמוכים וכ-40% מהחולים החיים עם COPD חווים החמרה למרות טיפול קבוע

מערכת ice | 
סרטן ריאות - אילוסטרציה (צילום freepik, unsplash)
קמפיין בשם Open Up, שם לו למטרה להביא את המאובחנים ואת מי שאינם מאובחנים לדבר בפתיחות עם הרופאים המטפלים שלהם על השפעת מחלת ה-COPD על חיי היום-יום שלהם, ובכך להפחית החמרות והידרדרות האפשרית במצב הרפואי. 
הקמפיין יצא בעקבות מחקרים בתחום שהראו כי למעלה מ-50% מהמבוגרים אינם יודעים שיש להם תפקודי ריאה נמוכים, ובקרב אלה שכבר מתחילים להרגיש בסימפטומים, דוגמת קוצר נשימה במאמץ ושיעול כרוני, ייתכן וכבר חלה ירידה בתפקודי הריאה.
מחלת ה-COPD היא מחלה קשה, כאשר מספר גבוה של מטופלים החיים עמה חווים התלקחויות או החמרה בסימפטומים, העלולים להוביל אף לאשפוז. כ-40% מהחולים החיים עם COPD חווים החמרה למרות טיפול קבוע, עובדה המדגישה את הצורך המשמעותי בסיוע ובטיפול רפואי צמוד ורציף, שלא נענה.

בחברת GSK מקווים כי הקמפיין יוביל לשיפור השיח בין המטופלים לרופאים המטפלים בהם, ויעזור להם לדון בפתיחות ובחופשיות על השפעת המחלה על חיי היום-יום שלהם, ובכך יסייע בשיפור איכות חיי המטופלים, הפחתת החמרת המחלה והידרדרות אפשרית במצבם הרפואי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה