בריאות

דיאט קולה יורדת מהמדפים: זו התקלה שנמצאה בפחיות

מינהל המזון והתרופות הודיע בדו"ח שייתכן כי פחיות היו מזוהמות ב"חומר זר פוטנציאלי". יש לציין שנכון לעכשיו, אין כל השפעה על השוק הישראלי ולא הגיעה שום דרישה לריקול כאן בישראל
מערכת ice | 
חרם על קוקה קולה (צילום pixabay)
חשד גדול של ה-FDA על שיבוש בקוקה קולה. החברה החזירה מרצון שלושה ממוצריה במספר מדינות בארצות הברית. מינהל המזון והתרופות הודיע ​​בדו"ח שייתכן כי פחיות היו מזוהמות ב"חומר זר פוטנציאלי". יש לציין שנכון לעכשיו, אין כל השפעה על השוק הישראלי ולא הגיעה שום דרישה לריקול כאן בישראל.
הריקול, הכולל אריזות של פחיות ממגוון מותגים, השפיע על 1,557 מוצרים של ספרייט, 417 מקרים של דיאט קולה ו-14 מקרים של פנטה אורנג', לפי הסוכנות. הריקול החל בנובמבר, על ידי United Packers, LLC שבסיסה באלבמה, על פי דו"ח ה-FDA.

המשקאות מוגזים חולקו באלבמה, מיסיסיפי ופלורידה. נכון למועד הפרסום, לא היו דיווחים ידועים על מחלה או פציעה בקשר עם הריקול. "לא נשאר בשוק שום מוצר שהושפע, וכל פעילויות הריקול בשווקים האלה הושלמו", הוסיף נציג קוקה קולה בהסבר לריקול. 
בהצהרת דוא"ל ל-ABC News, דובר מטעם קוקה-קולה הבהיר כי החזרה מרצון "בכמות מוגבלת" השפיעה על "סה"כ 48 חנויות בשווקים הבאים: Valparaiso, פלורידה, רוברטסדייל ומובייל, אלבמה, גולפפורט ואושן ספרינגס, מיסיסיפי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה