בריאות

זוועה בקלאב הוטל: אחד האורחים כמעט גרם לנזק בלתי הפיך

אמש התקבל דיווח במוקד 102 של כיבוי והצלה מחוז דרום על מספר אנשים, אורחי המלון המדובר, שמתלוננים על צריבות בעיניים ובדרכי הנשימה וריח של גז באחת הקומות במלון ״קלאב הוטל״ בעיר אילת. במהלך הסריקות אותר מיכל ״אמגזית״ באחד החדרים במלון אשר היה מחובר לכירת בישול שהושארה פתוחה
מערכת ice | 
מלונות (צילום pixabay)
סיוט בחופשה. אישה אחת הועברה הועברה אמש (ראשון) לקבלת טיפול רפואי בבית החולים יוספטל באילת, זאת בעקבות דליפה ממיכל גז במלון ״קלאב הוטל״, אחד העמוסים בעיר הדרומית בימים אלה.
אמש התקבל דיווח במוקד 102 של כיבוי והצלה מחוז דרום על מספר אנשים, אורחי המלון המדובר, שמתלוננים על צריבות בעיניים ובדרכי הנשימה וריח של גז באחת הקומות במלון ״קלאב הוטל״ בעיר אילת.

למקום הוזעקו כוחות גדולים של לוחמי אש והיחידה לטיפול בחומרים מסוכנים של תחנת אילת.  בהגעת הצוותים למקום, בוצעה סריקה מהירה לאיתור מקור הריח ובדיקת ערכים במכשירי הניטור על מנת לשלול סכנת נפיצות ורעילות.
במהלך הסריקות אותר מיכל ״אמגזית״ באחד החדרים במלון אשר היה מחובר לכירת בישול שהושארה פתוחה, דבר המנוגד לכללי הבטיחות ויכול להוות סכנת חיים ממשית הנפגעת ששהתה בחדר סמוך לחדר שבו אירעה הדליפה הועברה לבדיקה על ידי כוחות מד״א שהגיעו למקום. לוחמי האש הוציאו את האמגזית אל מחוץ למלון ואווררו את הקומה עד לשלילת סכנה והחזרת המלון לשגרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה