בריאות

עוגת השוקולד האהובה יורדת מהמדפים: זו התקלה שהתגלתה

ברואוניז שוקלד לבן של המותג St.michel, יורד מהמדפים, זאת לאחר שחלה טעות בסימון האלרגנים והמוצר מכיל חלב וזאת בניגוד להצהרת האלרגנים המסומנת על גבי התווית כי המוצר עלול להכיל חלב
מערכת ice | 
אספקת מזון (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת א.סיימן סחר בע"מ קוראת היום (שני) להחזרת המוצר בראוניז שוקלד לבן. כחלק מבקרת איכות פנימית נמצא כי חלה טעות בסימון האלרגנים והמוצר מכיל חלב וזאת בניגוד להצהרת האלרגנים המסומנת על גבי התווית כי המוצר עלול להכיל חלב.
שם מוצר: ברואוניז שוקלד לבן, שם מותג: St.michel, תכולה: 210 גרם , מס ברקוד: 3178530417357, תאריך ייצור: 17.04.23 , עדיף להשתמש לפני: 14.01.24, מס אצווה: A0223107, שם היצרן: סאן מישל סאס, צרפת, יבואן: א.סיימן סחר בע"מ.

החברה הודיעה במסגרת הריקול שלה: "כמשנה זהירות ואחריות כלפי לקוחותינו חברת א.סיימן סחר בע"מ מבצעת איסוף של המוצרים מהשוק בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות מחוז תל אביב . צרכנים בעלי אלרגיה לחלב ולאלרגנים נוספים המופעים בתווית המוצר מתבקשים שלא לצרוך מוצר זה".
לסיום החברה ביקשה: "לקוחות שרכשו את המוצר יוכלו לפנות לקבלת החזר כספי בגינו.  בכל שאלה הציבור מוזמן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון 1-700-55-20-09. אנו מצטערים על אי הנוחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה