בריאות

הרעלת המזון בבז"ן גורמת לצעד חריג: המסעדה נסגרת

ד"ר רנא שבלי, רופאת מחוז חיפה כתבה: "מוציאה בזאת צו הפסקה מנהלי המצווה עליכם או על כל אדם אחר הפועל מטעמכם להפסיק באופן מידי את הפעלת המסעדה הפנימית של בז"ן, במסגרת הצו על המסעדה להיות סגורה ללא כניסת לקוחות", כל הליקויים בפנים
מערכת ice |  2
בזן לבניה (צילום שגיא מורן)
לאור התפרצות תחלואה המועברת דרך מזון בקרב עובדי בזן שסעדו במסעדה בשבוע שעבר והמצאותם של ליקויים בעסק שנצפו בביקורת תברואית, חתמה היום (ראשון) ד"ר רנא שיבלי, סגנית רופאת מחוז חיפה על הצו להפסקה מנהלית של העסק.
ד"ר רנא שבלי, רופאת מחוז חיפה כתבה: "מוציאה בזאת צו הפסקה מנהלי המצווה עליכם או על כל אדם אחר הפועל מטעמכם להפסיק באופן מידי את הפעלת המסעדה הפנימית של בז"ן, במסגרת הצו על המסעדה להיות סגורה ללא כניסת לקוחות. אין לייצר, להכין מזון, לעשות כל טיפול במזון ואין להוציא, לשווק ו/או לעשות כל שימוש בכל המוצרים הנמצאים בעסק ואין להכניס מוצרים לעסק כל זאת עד לביטול צו זה".

בביקורת נמצאו הליקויים הבאים: "רמפה: נמצאו טרמופורטרים עם המזון שהוחזר מונחים על גבי הרצפה ליד פח אשפה, קרטוניה מלאה בקרטונים מעבר לקיבולת, למרות שנעשה אספלט חדש ותעלת ניקוז נוספת קיימת בעיית ניקוז ושלולית מים על גבי הרצפה, בקרבת מכולת אשפה, קיים אחסון טרמופורטרים ברמפה, מקרר וציוד שאינו בשימוש מאוחסן ברמפה, הוצאת מנות ארוזות למתקנים נעשית דרך הרמפה – הצטלבות בין מזון גולמי ומוכן"
עוד נמצא במדור ירקות: "בחדר קירור לירקות גולמיים נמצאו גם עגלות עם מזון מוכן- נמסר שזה מזון מיועד להשמדה, דלת של חדר קירור לירקות גולמיים עם גומיות שאינן אוטמות, במדור מזון גולמי נמצאים גם לחמים על גבי השולחן מול חדר קירור לירקות, אריחי קרמיקה שבורים במשקוף של פתח כניסה למדור ירקות גולמיים. במדור עבודה עם סלטים: חדר קירור לסלטים נמצא עם טמפרטורה גבוה ביום רביעי בבוקר- על פי צג במקרר נמדדה טמפ' של 13 +במקום עד 4 +כנדרש, בזמן הביקורת נמסר שכל הסלטים נזרקו. אין רישום רצוף בחדרי קירור ההקפאה ואין מד טמפרטורה נייד והקריאה נעשית פעמיים ביום רק על פי נתוני הצג החיצוני. בחדר קירור אריזות מזון מוכנות- הדלת פגומה".
כמו כן: "מחסן יבש: רשת צפופה אינה נקייה, סימני עובש בעגלת אחסון שתייה, אין סימון של מזון לפי FIFO, מחסן חומרי ניקוי: הדלת אינה נקייה, סף הרצפה עם סימני חלודה. במטבח חלבי: במקרר זכוכית עם סימני עובש. דלפק הגשה פגום, קיר מעל תנור פיצה מפויח, מקרר לחלב של עובדים נמצא בחצר מתחת לסככה , אינו נקי ועם סימני חלודה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תפרסמו את האמת זה ערבים שעובדים שם
    גרוס 11/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תסתירו את האמת נגיע ופרסם
    סגור
  • 1.
    מעסיקים ערבים וזה הצותאה
    גרוס 11/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעסיקים ערבים בושה וחרפה
    סגור