בריאות

הרעלת מזון במפעל של בז"ן; 7 עובדים אושפזו

חשד להרעלת מזון קיצונית במפעל של קבוצת בז"ן בארץ, לאחר ש-40 עובדים דיווחו על תסמינים קשים של קלקול קיבה. לאחר בדיקת משרד הבריאות חדר האוכל נסגר ו-7 עובדים אושפזו
מערכת ice | 
בזן לבניה (צילום שגיא מורן)
קבוצת בז"ן, למה מפעלי זיקוק בארץ, מדווחת היום (חמישי) כי ישנו חשד להרעלת מזון נרחבת בחדר האוכל באחד המפעלים בארץ. על פי דיווח של מיינט חיפה, כשבעה עובדים בחברה מאושפזים בבתי חולים עם תסמינים קשים של קלקול קיבה וחדר האוכל במפעל נסגר.
החשד להרעלה החל לאחר שלא פחות מ-40 עובדים (אחת מהן אישה בהיריון) דיווחו על סימפטומים חריגים של קלקול קיבה. בהתאם לכך בז"ן דיווחו למשרד הבריאות. לאחר בדיקות מקיפות המשרד הורה על סגירת חדר האוכל במפעל, אשר מנוהל על ידי ספק מזון חיצוני.
מפעל זה הוא לא היחיד שהתרחשה בו לאחרונה הרעלת מזון קשה. שלשום משרד הבריאות הוציא צו הפסקה מנהלי לאולם אירועים בחיפה, לאחר שאותרו ממצאים שחורגים משמעותית מהתקן של המשרד ולאחר שמספר אורחים חשו ברע. מקרה חריג נוסף התרחש "בבית דפנה" של דנאל, במסגרתו מטופלים סיעודיים נפטרו לאחר הרעלת מזון.
למרות הצרה הבריאותית הזו, לאחרונה דווח כי החברה ביצעה הנפקה פרטית של אג"ח ב-201 מיליון שקל וזאת למרות ששאלת השליטה בחברה טרם הוכרעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה