בריאות

המלון סיכן את האורחים? "עובש במקרר, מזון פג תוקף"

צו הפסקה מינהלי למטבח מלון 'אמיליס' בטבריה לאחר שהתגלו כשלים חמורים במטבח כמו עובש ומזון שאינו ראוי למאכל: "ממצאי הביקורת מצביעים על חוסר קיום נהלי עבודה, ניקיון ותחזוקה שוטפים שבאים לידי ביטוי בשכבות שומניות ומצטברות של לכלוך על גבי משטחי עבודה, מקררים, מתקני בישול וציוד להכנת מזון"
מערכת ice |  4
דירה טבריה יד2 (צילום מסך)
דוקטוור אולגה ויניצקי, רופאת מחוז צפון, הוציאה היום (רביעי) צו הפסקה מינהלי למטבח מלון 'אמיליס', טבריה וזאת לאור שורת ליקויים שהתגלו במטבח וכן המצב התברואתי שאינו עומד בדרישות חוק רישוי העסקים בישראל ופועל ללא רישיון עסק בר בתוקף.
בצו צוין: "המצב התברואתי, התחזוקתי והטכנולוגי של העסק אינו עומד בדרישות החוק ואינו עומד בדרישות לתקנות רישוי עסקים. עגלה עם מזון מוכן נמצאה בטמפרטורת החדר ללא כיסוי ובסמוך לפח האשפה וחומרי ניקוי וכיור עם כלים מלוכלכים. העגלה נמצאה מלוכלכת ונצפו זבובים מעופים. נצפו טמפרטורות לא תקינות שנעו בין 27 ל-33 צלזיוס במזון מוכן לאכילה".

עוד תוארו הכשלים: "מקרר ירק נמצא מלוכלך ועם כתמי עובש, באותו מקרר נמצאו מגשים עם מזון מוכן לאכילה בסמוך לבשר טחון בהפשרה. נמצא מזון פג תוקף (בשר טחון, כבד, ארטישוק, סלט חומוס, לחם ללא גלוטן, רטבים פגי תוקף, הרינג כבוש עם בצל), נמצא מזון פג תוקף המועד להגשה, קופסאות שימורים עם סימני חלודה ובחלקם הפח עקום".
לסיום צוין: "אין התאמה בין המסומן על האריזה לבין המדבקה והקופסאות הונחו ישירות על הרצפה. ממצאי הביקורת מצביעים על חוסר קיום נהלי עבודה, ניקיון ותחזוקה שוטפים שבאים לידי ביטוי בשכבות שומניות ומצטברות של לכלוך על גבי משטחי עבודה, מקררים, מתקני בישול וציוד להכנת מזון, מוצרי מזון פגי תוקף הושמדו על ידי בעל העסק במעמד הביקורת".
רופאת המחוז הבהירה: "דווח לי כי לא חתמתם על הדו"ח מסיבות השמורות עמכם, העסק במתכונתו הנוכחית ונוכח הממצאים החמורים העולים מהביקורת, אינו יכול להמשיך לפעול ויש חשש כבד כי מוצרים שאינם עומדים בדרישות הבסיסיות בחוק יוצעו ויוגשו לסועדים בעסק".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מלון טבריה (ל"ת)
    יוסי 09/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מי
    שור 09/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי מתארח במלון כזה???
    סגור
  • 2.
    המלון
    נועה 09/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שאין התייחסות של הקוראים, כך מתנהלים במדינות עולם שלישי תישארו אדישים והסוף קרוב
    סגור
  • 1.
    המלון
    נועה 09/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שאין התייחסות של הקוראים, כך מתנהלים במדינות עולם שלישי תישארו אדישים והסוף קרוב
    סגור