תיירות

חופשת בלהות: כוכב הריאליטי פונה ממלון שעלה באש

שריפה פרצה במלון הכל כלול בקפריסין בו התארחו ישראלים רבים, בהם כוכב תכנית הריאליטי הוותיקה, "קחי אותי שרון", רודריגו גונזלס ומשפחתו. גונזלס מספר על החוויה המסויטת: "פינו את כולנו וחיכינו אלפי אנשים בחניה"
מערכת ice | 
מלון לאונרדו לאורה ביץ בקפריסין (צילום יחצ)
חופשת חלומות במלון הכל כלול בקפריסין הפכה לסיוט עבור 1,300 אורחים, רבים מהם ישראלים. בעקבות שריפה שפרצה בארון החשמל במלון, פונו כל התיירים בבהילות ושהו למעלה מ-8 שעות בחניה, בחום המהביל.
בין האורחים הישראלים במלון היה רודריגו גונזלס, פעם סלב שהתגלה בתוכנית "קחי אותי שרון", והיום מנכ"ל של חברה ליצירת תוכן. גונזלס התארח בתוכנית הבוקר של פאולה וליאון בקשת 12 וסיפר על חופשת הבלהות: "טסנו ביום שישי לחופשה במלון לאונרדו לאורה ביץ' בקפריסין", סיפר רודריגו, "היו עמנו הרבה משפחות ישראליות. ביום ראשון בשעה 11:00 פתאום נפל החשמל. בהתחלה אמרו שזה ייקח 5 דקות. אחרי שעה הלובי התחיל להתמלא ריח של עשן, הגיעו מכבי אש וסגרו רק את הלובי. באזור 12:30 החלו להוציא את כולם מהבריכות, וב-13:00 החליטו לפנות את כל האורחים מהמלון".
 
"זה היה מאוד מפחיד ומלחיץ", המשיך ותיאר רודריגו באזני פאולה וליאון, "לא ידעו להסביר לנו מה קורה, פינו את כולנו וחיכינו אלפי אנשים בחניה, בחום. הוציאו לנו רק בקבוקי מים קטנים. התייבשנו בחוץ עד השעה 20:00, היה בלגן, משפחות התחילו לצעוק וניסינו להרגיע את הילדים. שעתיים לפני הפינוי אמרו לנו שנתפנה ליממה ושניכנס מהר לחדר כדי לקחת קצת בגדים".
ההמשך לדברי רודריגו לא היה אופטימי יותר: "סידרו לנו מלון אחר והגענו אליו ב-21:30, אך למרבה האכזבה הוא לא היה ערוך, ולא היה ברמת הכל-כלול כמו ששילמנו. במלון החדש אמרו לנו שב-08:00 למחרת צריך לעשות צ'ק אאוט. הגענו בבוקר עם הילדים ואז אמרו שהאריכו ל12:00. ב-16:00 אמרו לנו שנישאר עוד לילה. בבוקר למחרת עשו לנו צ'ק אאוט, אבל רק ב-17:30 לקחו אותנו בחזרה למלון המקורי ללא חשמל או מים..."
 
מנכ"ל רשת מלונות לאונרדו בקפריסין, ראדו מיטרוי, הגיב לתוכנית, הביע צער על המקרה והבטיח כי כל האורחים יזכו לפיצוי. "לצערי האירוע לא היה בשליטתנו, אמר מיטרוי, "היה לנו קצר בארון החשמל והוא נשרף אך אנו לוקחים את כל האחריות. פיזרנו את האורחים ל-14 מלונות שונים בפאפוס שהיתה מלאה. כולם יקבל פיצוי בהתאמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה