בריאות

ילד שאימו נפטרה מסרטן מקדיש חייו לילדים שלקו במחלה

על רקע כאב האובדן שלו ולאחר שאיבד את אימו למחלה, החליט ג'רון הופמן בן ה-12 מווירג'יניה להקדיש חלק גדול מזמנו לעזרה לילדים שנמצאים בבית החולים עם סרטן. את ההשראה קיבל מילדה אחרת בת גילו שעזרה לאחרים ובסוף נפטרה מהמחלה
מערכת ice | 
הנער גרון הופמן שעוזר לחולי סרטן, משמאל עם משפחתו כילד (צילום דניאל הופמן)
ג'רון הופמן הצעיר, תלמיד בן 12 מווירג'יניה שבארה"ב, טעם כבר בגילו המוקדם את טעם האובדן של מישהי שאהב למחלת הסרטן. אימו, קים הופמן, מתה בשנה שעברה, זמן קצר לפני יום הולדתה ה-42. ועכשיו, ג'רון רוצה להאיר את ימיהם של ילדים חולי סרטן בזמן שהם עוברים את הטיפול שלהם - ולומר ​​להם שאנשים אחרים חושבים עליהם.
שני דברים נתנו לו השראה לשליחות החשובה: מות אימו כמובן, וגם סיפורה של הילדה ג'סי ריס המנוחה, נערה בת 12 מקליפורניה שנלחמה בגבורה בסרטן ממרץ 2011 עד ינואר 2012 - ושבמהלך תקופת המאבק, הקפידה לעזור לילדים אחרים חולי סרטן.
מתוך טוב לבה, היא יצרה פרויקט עם משפחתה כדי להגיע לאחרים עם מתנות מהנות ועידוד כנה. בדיוק כפי שחלקה חסד עם אחרים, הפרויקט העיקרי של ג'רון הופמן השנה - מלבד בית הספר, השחייה ופעילויות אחרות - הוא שיתוף חסד עם זרים מוחלטים.
מדובר על להראות לילדים חולי סרטן שלמישהו שם אכפת מהם - אפילו כשאנשי המקצוע המדעיים, הרפואיים והבריאותיים עושים את שלהם כדי לעבוד על התרופה לסרטן.
אנשים שאכפת להם יכולים "לתרום צנצנות שמחה לילדים במצוקה". והילדים, ממש ברגע זה, יכולים לחוות את המתנה הזו של התחשבות.
בסתיו הקרוב, ג'רון הופמן ייצא לפעולה בצורה מוחשית כשהוא עוזר לגייס כסף למטרה טובה מאוד: הוא משתתף באירוע ב-8 באוקטובר ב-Tyson's Sport and Health במקלין, וירג'יניה.
יחד עם אביו, אחיו הצעיר, נתן, ועוד משפחות ומשתתפים רבים אחרים, ג'רון הופמן ימלא "צנצנות שמחה" מפלסטיק עם צעצועים לילדים - ויקשט את המיכלים הללו ויתאים אותם לתחומי העניין והאהבה הספציפיים של הילדים.
"הילדים חולי הסרטן יכולים ליהנות ממשהו... כל ילד אוהב סוגים שונים של צעצועים, וזה אומר שהם ייהנו מזה יותר. כל ילד הוא שונה", אמר ג'רון. גם בני משפחת ריס יהיו נוכחים, כולל אריק ריס, אבא של ג'סי - והם ילוו את הקבוצה בזמן שהם מכינים את צנצנות השמחה לילדים הנזקקים.
לפי פוקס ניוז, עד היום גייס ג'רון הופמן כ-30,000 דולר עבור המאמץ הזה של קרן ג'סי ריס. זו מחווה יפה של נתינה לאחרים בשעת הצורך שלהם - ומעוררת השראה אפילו יותר כשחושבים על חוויית האובדן הקשה שעבר הנער.
האב אריק כתב על אודות פטירתה של אשתו מסרטן: "היא אמרה לילדים שלנו שהיא תהיה המלאך השומר שלהם, ותשגיח עליהם". כעת בנה בן ה-12 - וכל משפחתה - מסייעים לאחרים לכבודה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה