בריאות

עובש על פני העוגה: זה המוצר שצריך להחזיר מיד

יצרנית מותג "עוגלה", חברת SFS הודיעה על ריקול בחלק נרחב ממוצריה כתוצאה מעובש שנמצא בחלק מהעוגות- אלו המוצרים שיש להחזיר
מערכת ice | 
קניות בסופר (צילום Magma Images)

חברת SFS מאפים יצרנית מותג "עוגלה", הודיעה על ריקול של חלק ממוצרי העוגות שלה, עקב עובש שעשוי להופיע על פני העוגות כתוצאה מתקלה באחסנה. האריזות מסומנות בצד האריזה במילים, "עדיף להשתמש לפני" בטווח התאריכים 01/10/2022 – 31/12-2022.
 


בחברה מסרו כי טיפלו בתקלה למניעת הישנות וכי היא "מתנצלת בפני ציבור לקוחותיה, מבקשת שלא לצרוך את המוצרים ופועל לאיסוף המוצרים מהמדפים, בתאום עם שרות המזון במשרד הבריאות", לבירור ניתן לפנות לשירות הלקוחות.
 

להלן המוצרים הרלוונטים: 


מוקדם יותר היום, חברת א.ג.גילרו הודיעה לציבור לקוחותיה על החזרה יזומה (Recall) למוצר "וופל קראנצ' במילוי קרם בטעם אגוז 150 גרם" המקוטלג בברקוד 7290017266619 ונמכר תחת המותג הפרטי של רמי לוי.

המוצר האמור מתאריך ייצור 05.01.2022 ושתוקפם עומד עד לתאריך 05.07.2023. במסגרת בדיקה שגרתית של שירות המזון ומשרד הבריאות התקבלה תוצאת מעבדה המעלה הימצאות שאריות מזעריות של אגוז מלך במוצר. אזהרת האלרגנים הקיימת על תוויות המוצרים לא כוללת הערת אזהרה לרגישים לאגוז מלך.
 


חברת א.ג.גילרו מבקשת מצרכנים שהינם אלרגיים לאגוז מלך ולשאר האלרגנים המופיעים על האריזות שלא לצרוך מוצר זה. לשאר האוכלוסייה המוצר תקין ובטוח לשימוש. מתוך זהירות ומחויבות ללקוחותינו החברה פועלת לאיסוף המוצרים מהשוק.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה