בריאות

הקבב יוצא מהסופרמרקט: זה המוצר שאסור לכם לצרוך

גל הריקולים נמשך: רגע לפני שהוא על המנגל שלכם ביום העצמאות, בבדיקה שנערכה ע"י שירות המזון של לשכת הבריאות תל אביב, נמצא חיידק קלוסטרידיום פרפרינג'ס ברמה מעל המותר בתקן בקבב נענע צנובר, של חברת מרקטו. היצרן מבקש לא לצרוך את המוצר
מערכת ice |  4
קבב נענע (צילום כרמל מעדנים)
גל הריקולים נמשך: בבדיקה שנערכה ע"י שירות המזון לשכת הבריאות תל אביב, נמצא חיידק קלוסטרידיום פרפרינג'ס ברמה מעל המותר בתקן בקבב נענע צנובר, של חברת מרקטו, כל זאת רגע לפני שמיליוני ישראלים מתחילים לנפנף על המנגלים המסורתיים של יום העצמאות.
על פי הודעת החברה, צרכנים שיש להם את המוצר, שמשווק על ידי כרמל מעדנים, מתבקשים שלא לצרוך אותו. כרמל מעדנים בע"מ אוסף את המוצר מדרכי השיווק, כאשר הקריאה להחזרה הינה בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות. חיידק הקלוסטרידיום פרפרינג'ס ברמות גבוהות מאוד עלול לגרום לתסמיני מעיים כגון כאבי בטן ושלשולים.
ההודעה של כרמל מעדנים מגיעה על רקע גם של ריקולים בחודש האחרון, שהתחיל כזכור ממוצרי השוקולד של שטראוס-עלית שירדו מן המדפים לאחר שנמצא בהם סלמונלה, וכן מוצר אחד של היבואן הרשמי של נוטלה, בנוסף לביסקוויטים של פתי בר שירדו גם הם מן המדפים. 
מכרמל מעדנים נמסר: "חברת כרמל מעדנים מודיעה על ריקול של קבב נענע צנובר. תאריך הייצור של המוצר הנ"ל הוא 19/4/22 ובתוקף עד ה- 19/6/22. מדובר על 24 מגשים שווי ערך ל-24 ק"ג ששווקו. אנו מתנצלים ומבקשים מכל מי שרכש את המוצר להחזירו בהקדם, יקבל זיכוי ופיצוי על חוסר הנעימות ואי הנוחות. כרמל מעדנים עושה הכל כדי לעמוד בכל התקנים המחמירים במיוחד בתקופה זו. לאור הממצאים נערכה אצלנו היום בבוקר יום ד' 4/5/22 ביקורת של משרד הבריאות ומחלקת הוטרינריה ועברנו אותה בהצלחה רבה. נשמח לעמוד לשירותכם תמיד, צוות והנהלת כרמל מעדנים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מרוקנים מזון מהעולם וגםצמהבית הפרטי
    ניקול 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סדר עולמי חדש
    סגור
  • 3.
    קבאב
    דבורה מור 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל אחד יודע שבשר טחון מועד לפורענויות. תתחנו בבית, או להכניס מיד למקפיא.
    סגור
  • 2.
    קבאבששלק
    חסן 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חחחחחחחחחחבאמא שלי מדינה הזוייה מדינה עולם 6 ימח שמה וזכרה מדינת היהדונים הארורים כל מה שאנחנו אוכלים מורעל תפיייייייייייייייייייייייייי
    סגור
  • 1.
    בקיצר נשאר לאכול רק מים ואבוקדו
    מאיר 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל השאר זה סלמונלה
    סגור