בריאות
"ריקולים נוספים בדרך", "הצרכנים איבדו אמון": שטראוס מתכוננת להמשך
שורה של ראיונות הבוקר ניסו להסביר היכן עומדת החברה אחרי ריקול הענק שביצעה לעשרות ממותגיה, מעיין פרתי מקשת 12 הסבירה: "אנחנו רק בתחילת האירוע", סמנכ"ל הטכנולוגיה בשטראוס: "הנזק נרחב", יו"ר המועצה הלאומית לבריאות הקהילה: "יהיו מקרים, אבל לא מרובים"
אחרי ההתנצלות בשידור חי בקשת 12, אייל דרור, מנכ"ל שטראוס ישראל, התראיין הבוקר אצל אפי טריגר והסביר: "מבין את הכעס והאכזבה בקרב הצרכנים, כל מי שרכש מוצרים שלנו יכול להתקשר ולקבל פיצוי. לא נחזור לייצר שוקולד עד שנהיה בטוחים ב-100% שהבנו את מקור הבעיה וטיפלנו בה. אנחנו מתכוונים לטפל בכל תלונה לגופה ולהתייחס לכך ברצינות. אין ספק שזה אירוע מכונן ונצטרך ללמוד ממנו הרבה".
אייל שמעוני, סמנכ"ל הטכנולוגיה של קבוצת שטראוס, מבהיר ב-103FM: "גם הבוקר אין שום אינדיקציה של מוצר אצל לקוחות או בשווקים שנגוע או חשוד לסלמונלה". על ההחלטה לאסוף את המוצרים שיוצרו בחודשיים האחרונים הרחיב: "אנחנו מאמינים שחודשיים הם שולי ביטחון הרבה, הרבה, הרבה מעבר למה שנדרש, אבל אנחנו מעדיפים לעשות את זה ככה כדי שלא יתברר לנו אחרת. היקף הנזק? אני לא הגורם המוסמך לתת תשובה. הוא נרחב".
כתבת הצרכנות של קשת 12 מעיין פרתי ב-103FM הסבירה על המשבר בשטראוס: "הנזק מטורף, רוב האנשים איבדו אמון גמור בחברה - אנחנו רק בתחילתו של האירוע, זו שרשרת עצומה ונשמע על עוד ריקולים".
עוד ב-
אילנית חיות, יועצת לניהול משברים ולשעבר סמנכ"ל תקשורת ורגולציה בתנובה ב-103FM: "הצרכן הישראלי ממהר לשכוח. בהנחה ששטראוס ינהלו את המשבר כמו שצריך, מבחינה תדמיתית זו תהיה מכה קלה בכנף". פרופ' אמנון להד, יו"ר המועצה הלאומית לבריאות הקהילה, מעריך ב-103FM: "יהיו מקרים בקהילה כנראה, אבל לא מרובים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.שוקולד נהדרשמעון 04/2022/26הגב לתגובה זו0 0אינני מבין .החברה לוקחת אחריות .תנו לה זמן להתארגן .כל מוצצי הדם שישר תובעים שירגעו.אני אמתין כמו רוב אוהבי השוקולד חלב "פרה אדומה",ואז אהנה משוקולד הטעים ביותרסגור
-
2.שעה ו20 מחכה בטלפון ואז מתנתקאני 04/2022/26הגב לתגובה זו0 0יש לי תמונות של ההקאות והשלשולים שלי לפני שהם הודיעו על הריקול הכלה שלי נסעה לקנות לי כדורים. למה לא הודיעו בזמן ואז לא הייתי צורכת ניגרם לי נזק עצוםסגור
-
1.חברה אמינה שדואגת לצרכנים היא נדירהצרכנית מסורה 04/2022/26הגב לתגובה זו0 1גם במחיר של הפסדים עצומים ונזק לשם החברה עדיין שטראוס חושבת קודם כל על הצרכנים ודואגת לאסוף מוצרים גם חדשיים לפני פשוט מדהימים תודה לכםסגור